![]() |
taala po svärje
Onko ruottin taitosii?? Tarttis kysellä osaaa ruottin purkaamosta (veten) voin laittaa yhteys tiedot privana ja kysymykset voi varmaan lähettää ruottiin e-mailina :clown: :clown: :clown:
|
Quote:
Vammalasta löytyy yksi, joka todistetusti puhuu sujuvaa ruotsia vaikka puhelimessa. Ilmoitelkoon itse tarkemmin, roikkunee kuitenkin nytkin palstalla... Voin kuitenkin suositella, hyvin onnistui kaupat ruotsista ko. henkilön ystävällisellä avustuksella. :cheers: |
Quote:
|
Quote:
Loistavastihan se sujui! :thumleft: Sait asian selväksi oikein "umpiruotsalaisen" kanssa, eikös se todista jotain. |
Mä voin yrittää kysyä koulu ruotsillani kysymykset, jos haluat. Kovin autopainoitteista sanastoa en tosin osaa. Mites mhj, (vai mjh, sorry en muista kummassa järjestyksessä kirjaimet :oops:) osaatkos auttaa, kun Ruotsin puolella asustelet?
|
Jos ne myy osia niin eikö englanti käy, en siis tiedä esim mikä "swaybar" e po svenska vaikka päivittän bamlaan sveduu
kokeile stadin slangii :) |
Niin joo, jos tosiaan ei ole mikään pikku pulju, niin luulisi englannin kielenkin käyvän.. Itse olen ainakin Saksalaisiin kauppoihin sähköpostia lähetellyt ihan hyvällä menestyksellä pelkällä englannin kielellä, ja ruotsalaisiin englannin kielellä. Homma on toiminut.
|
Kyllä ruåtsin kieli onnistuu, esim. puhelimessa, sekä kirjallisesti:rolleyes:
|
VA seiru tjockläpp?
|
| All times are GMT +3. The time now is 06:02. |