![]() |
VBP 360 takajousi, kenellä on?
Voisin kilautta ja kysyä muutaman seikan jos jollain on juuri tuollainen asennettuna ja hiukka kokemustakin toivon mukaan...
|
Haluutko kysyä asennuksesta (=bolt-on) vai ajotuntumasta?
Kuten tuolla alusta parannustopicissa debateerattiin, tuntumaan vaikuttaa niin ratkaisevasti rengasprofiili ja iskarit, et pelkän jousen vertailu vaikeaa jos muuten on erilainen setuppi. |
Quote:
Eli jos jollain on tuo niin kerrotko voin vaikka pirauttaa tarkemmin mitä mittoja kaipaan. |
Ei oo, eikä tuu:puker:
|
Quote:
|
Quote:
Ach so, Mutta voihan mahdollisesti suurempaa kaarta kompensoida hiukan pidemmillä jousipulteilla... |
Quote:
|
Quote:
Eihän siitä ole kovinkaan pitkää aikaa kun jotain tollasta horisit manuaaleista..ja sitten alkoi takki kääntymään... ...Kas näin kääntyy takki ja takki kääntyy näin on näky komia turun torilla... Mä luulen että Paakarilla on ennen kesää noi 360set jouset edessä ja takana..:-\\\ |
Eikös Paakari jauhanu jotain myös avosta samalla lailla kuin metromaatistakin, eiköhän ristitä Paakari Mr Takiksi ;)
|
Quote:
Sellaisia ne turkkulaiset tuppaa kuulemma olemaan.. Mulla oli aikoinaan uskoa Paakariin kun tuntui niin tosissaan olevan mutta ans olla niin johan alkoi takki viuhumaan kun päästiin joen silpuolel:rolleyes: Mr Takki kuullostaa tosi hyvältä! Löytyisko niitä Finnshark tekstiilejä molemmin puolisin painatuksin jos vaikka pikkujoulupukki tois....;) ...ja takki kääntyi näin... |
| All times are GMT +3. The time now is 06:49. |