![]() |
Kaksi Foorumia?
Huomenta arvoisat harrastajat,
ostin hiljakkoin veten ja mielestäni tämä foorumi ja petrisimolin/vettefoorumi ovat molemmat erittäin asiallisia ja hyödyllisiä foorumeja. Mieltäni askarruttaa kuitenkin se miksi pitää olla kaksi foorumia. Liikenne molemmissa foorumeissa on melko vaatimatonta ja uusien viestien tsekkaamiseen kuluu kaksinkertainen aika, puhumattakaan tilanteesta kun haluat käynnistää keskustelun tai osallistua keskusteluun kahden foorumin tapauksessa. En tunne henkilöitä tai intohimoja foorumeiden takana, mutta minun mielestäni valtaosa harrastajista olisi onnellisempia, jos foorumit yhdistettäisiin... Tämä ei ole kritiikkiä kummankaan foorumin suhteen, kunhan heitin ajatuksen ilmoille. Sami Seppänen ps. Laitan saman viestin myös toiselle foorumille.... |
Ja sitten on kaikki ne jenkkifoorumit, mitä nekin luulee olevansa, ne käyttäjät voisivat tulla tänne! :D
|
Ensin oli vain yksi forum. Kaikki eivät olleet siellä onnellisia. Forumi oli hidas, huonosti toimiva ja täynnä nimettömiä huutelijoita.
Sitten syntyi uusi forumi ja siellä nämä ongelmat on ratkaistu ja huutelijoiden osaltakin vielä hallinnassa. Ylläpitäjät ovat mukana päivittäisessä liikenteessä joten ilmenevät toiveet ja ongelmat voidaan hoitaa heti (paitsi se ostetaan/myydään -osasto :wink: ). Ah onnea. :D IMO takas ei ole menemistä. Finnshark + CorvetteForum riittävät. |
Quote:
Joka sekin on parannuksineen työn alla ja julkaistaan vielä jossakin vaiheessa... :wink: Forumien yhdistämistä ym. sälää on mietitty, mutta nyt mennään näin. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Näillä forumeilla / ylläpitäjillä ei ole mitään antipatioita yms toisiaan vastaan, itseasiassa itse olen aika syvälle sekaantunut myös clubin touhuihin ja monia tämän palstan kävijöitä tapaa myös clubin tapahtumissa... Tämä palsta vain sattui sopimaan sivustomme sekaan niin hyvin että se tänne perustettiin. Ja alunperinhän minun vanhoilla sivuillani oli keskustelupalsta ennenkuin sellainen ilmestyi clubin sivuille, joten siltä kaanalta katsoen tämä oli paluu historiaan... Kuinkas moni palstan nykyisistä kävijöistä muuten muistaa tuon minun ensimmäisen keskustelualueen? Niitähän oli itse asiassa käytössä kaksi! Se ensimmäinen oli sellainen enemmänkin viestiketju tyylinen ilman minkäänlaisia osioita ja jälkimmäinen hiukan tätä palstaa vastaava... :D |
Re: Kaksi Foorumia?
Quote:
Mielestäni täällä on aika pirteää porukkaa ja vastauksia ja tietoa satelee suht ripeästi, itse kun on aika nyybii vetten suhteen niin mukava kun saa apuja/mielipiteitä/vinkkejä :cool: minulla jääyt tuo simolin osasto kokonaan pois käytöstä, nimittäin äkkiä alkaa ottaa pattiin sen hitaus (kivikautiset laitteetko minulla?) ja jonkin asteinen epäselvyys :roll: pisteet siis tipahtaa tälle porukalle meikäläiseltä :D :D :D |
Quote:
Eikös siellä ollut jotain keskustelua suomeksi ja englanniksi? Joskus historia hämärissä muistan sinnekin saivarrelleen jotakin. Kerhon palsta on vähän hidas toimimaan. Minusta kerhosta riippumaton alue on hyvä. Täällä ei ole ollut oikeastaan yhtään lapsellista narisemista "kerho on ihan kakka ja miksi asiat eivät voi olla toisin? t:NIMETÖN". Olen monesti ihmetellyt kavereiden kanssa, että kukaan ei kitise tapahtumissa, mutta NIMETTÖMÄNÄ kerhon foorumilla revitään leukoja. Olisivat saaneet laittaa kylmästi rekistöröitymispakon. No nämä ovat minun mielipiteitä, mutta kirjoitan ne silti nimimerkilläni. Kyllä FS:n keksutelualue voinee jatkaa aivan itsenäisenä ilman kerhoa? Tai ainakin yksi ääni tämän asian puolesta. Kiitos FS:n jannuille hyvästä työstä :mrgreen: PS. myyntipalstan kehittäminen on hyvä idea :!: |
:yes: jatkukoon samaan vanhaan malliin :peace:
|
Kiitoksia kaikille kiitoksista! Yritetään jatkaa edelleen harrastajia yhteen kokoamalla!
KTM, muistat aivan oikein jossakin vaiheessa suomi ja englanti olivat hienosti sekaisin keskusteluissa... Sinut muistan sieltä ihan ensimmäisistä keskusteluistakin! :D |
Quote:
Minäkin muistan hyvin vielä ton Rikun ekan palstan! :D |
Tosiaan ne huutelijat alkoi jurppiin :!: Ja yksinkertaisesti tämä toimii jouhevammin, on miellyttävämpi käyttää ja parempi ulkoasu :!:
TOIMII :peace: ja siitä ylläpidolle :clap: |
| All times are GMT +3. The time now is 07:17. |