![]() |
Vette lehdet
mikä on mielestänne paras corvette lehti (am.)? näitähän ovat mm corvette fever, vette magazine, corvette magazine, vette vue...
|
Itse tilasin kokeeks ens vuoden alusta alkaen Corvette Feverin. Kaikki lehdet lienee ihan OK. Jokunen vuosi sitten selaillessani lehtiä kaikissa oli pelkkää C5 asiaa. Tänä vuonna olen selaillut pariakin eri lehteä ja niissä on ollut ihan sopivasti asiaa kaikista vuosista tasapuolisesti..
No tilaajat voivat kommentoida syvemmin |
Sama tarkoitus oli itelläkin, tilata joku noista lehdistä... irtolehtiä löytyy aika heikosti lehtipisteistä.
|
Minulle on tullut tuo Vette pari vuotta. Aikapaljonhan tuossa on juuri C5 juttuja, kuten Nipa tuossa mainitsi. Keväällä tilasin lisäksi Corvette Feverin, nyt sitä on tullut yksi numero (December ?!) jonka perusteella siinä näyttäisi olevan enemmän noita itseäni kiinnostavia (lähinnä C3) juttuja. Mutta otanta on vielä aika pieni...
Kannattaa muuten tilata suoraan kustantajalta. Tuon Veten tilasin täältä Suomalaisesta Kirjakaupasta hintaan noin 55eur/vuosi. Fever suoraan, hinta 69dollaria/2vuotta. Ensimmäisn numeron tuleminen kyllä kestää, mutta samoin on myös Suomesta tilatuissa. Irtonumeroita ei tosiaan tunnu löytyvän. Ennen kuin tilasin tuon Vetten, yritin noita metsästää irtonumeroina. Ei ollut/saanut edes Akateemisesta Kirjakaupasta, vaikka siellä noita lehtiä on melkoiseseti. Tuossa noin 10vuotta sitten ainakin tuota Feveriä oli ihan R-kioskissa, tiedä sitten miksi ovat lopettaneet tuon ottamisen, alkoivatko kaikki ostajat tilaamaan suoraan? |
Joo, Suomen Vettemäärällä luulisi lehtikysyntää olevan. Poikkesin Kesällä belgialaisessa pikkukaupungissa kirjakauppaan. Löytyi kolmenlaista Vette-lehteä: Corvette Fewer, Corvette Quarterly ja Corvette&Chevy Trader. Kaikki piti tietysti ostaa...
|
Tampereella Feveriä löytyi vielä muutama vuosi sitten city-sokoksen lehtipuolelta, mutta ei enää nykyään... :cry: Nykyisin en ole noita lehtiä mistään löytänyt irtonumeroina. Varmaankin pitää joku lehti tilata jossain vaiheessa. :cool:
|
Ei tunnu irtonumeroita saavan enää mistään. Luulis, että sitä ois sen verran kysyntää, että esim sokos vois ottaa jonkun vette lehden taas myyntiin. Itse olen kaikki ruokainen noiden lehtien suhteen ja eniten tuleekin luettua CHP ja Car Craft tyyppisiä julkaisuja... :D
|
Quote:
Järjestetään joku kansalaisadressi "corvette-lehdet lehtipisteisiin" :!: |
Taitaa nykyään olla toi eurojen harrastaminen senverran suositumpaa että lehtipisteetkin keskittyy enemmän sen puolen harrastelehtiin. Viimekäynnillä akateemisessa laskin että Bemarilehtiä oli tyrkyllä neljä erilaista + tietysti mini lehtiä pari unohtamatta porsche, opel, vw ja audi-lehtiä... Toisaalta oli siellä noita pienehkölle joukolle suunnattuja Jenkkilehtiäkin vielä mm Chevelle ja Nova harrastajille omat läpyskät (taitavat ilmestyä vain muutaman kerran vuodessa). Ehkä ihan normaali asiakaspalaute olisi paikallaan Vette lehtien saamiseksi takaisin hyllyyn?
|
Totta T72, asiakaspalautteella lehtiä saattaisi saada mukaan, mutta jos lehdet lehtipisteisiin saa, pitää niitä jonkun läydä ostamassakin. Muuten ne tippuvat taas pois yhden tai kahden tilauskerran jälkeen... :wink:
|
| All times are GMT +3. The time now is 08:03. |