![]() |
Z51 jouset C4:een
Myytävänä !!
Z51 jouset (eteen ja taakse) C4:een. Kaupanpäällisenä madaltamissarjat molempiin päätyihin (pitkät pultit taakse (käytetyt) + uretaani wedget eteen(uudet)) +uretaani sarja vakaajan päätyihin (uusi) HP 200€/Tarjous |
Nyt tästä jousisetti niin loppuu se löyjyminen motarilla!! :D
-J- |
Etujousi kyllä kiinnostais, mutta takapäälle ei tarvetta:rolleyes:
|
Kuis?
Miksi tarvitset vain etupään jousen? Vai onko oma takajousesi jo jäykempi? :confused: -J- |
Onko jouset vuosimallia -85 vai mitä?
Onko noilla paljon eroa/etua mun -90 soft ride jousiin? (FE1) Mikäli on vuoden 85 mallia, niin taitaa mun etujousi olla jäykempi softridenä... Takajousi olisi jäykempi... luulisin. |
Ah...pitää käydä vaklaamassa noi alpha koodit jousista jotta tietää varmasti....mutta muistelisin että takajousi olisi ollut NYU.
Etujousen koodia en muista :( Ei nuo jousivakiot kerro ihan koko totuutta...varmasti -85 Z51 jousitus oli kovempi kuin FE1...pehmeämpään suuntaan taisivat jouset kulkea koko c4:n valmistuksen ajan. -J- |
Quote:
Quote:
|
Minulla kun ei ole parempaa tietoa, niin tuolta http://vettenet.org/susp_chart.html lunttasin jousitustietoja. Pitäneekö taulukko paikkansa tai osaanko tulkita oikein, tiedä häntä.
Juzzin jouset vois kiinnostaa... |
Nyt on auto ilmassa ja etujousi vaklattu...koodi HLA
....emmätiedä...tota koodia ei ainakaan noista yleisistä listauksista löytynyt, mutta eipä löytynyt noita talleilla oleilevien kahden muunkaan -85 jousien koodeja... :confused: Näyttäisi olevan niin että tuo etujousi sopii vain early C4:iin eli <-88 mutta mikä on ero niin sitä en tiedä. -J- |
Quote:
|
| All times are GMT +3. The time now is 02:13. |