![]() |
Suomen (Maailman) hienoin C2 avo?
Brc lähetti kuvia omasta mustasta 63 Z06 avosta. Kyseinen peli vei ohimennessään viime kesänä Ruotsin tapahtuman Custom luokan tittelin nimiinsä. Kyseessä on todellinen no-nonsense laite... Tekniikkana, edelleen Amerikassakin eksoottinen GENII LS6/T56 lodju! Ehdoton oma suosikkini :cool:
EDIT Nykyään niitä on kaksi!!! ![]() ![]() |
On se hieno, on tullut cruisingeissa "hiukan" tuota kuolattua! Mun mielestä noi vanteet sopii yllättävän hyvin tohonkin koppaan, yleensä näihin vanhempiin koreihin yhdistää vanteet jotka näyttävät levittävän reilusti ulospäin mutta noi saw bladet kyllä näyttää tuossa tosi hyviltä.
Onko toi ratti muuten alkuperäistä pienempikehäisempi vai kuvittelenko mä vaan :?: :?: |
Otsikko sanoo paljon, ja pitää kutinsa :!:
Itse en oo autoa nähny mutta kuvia aika paljon, enkä yhtään ihmettele tuota ruotisn voittoa :!: Todella upea vette :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: |
Todella hienoa että tällaisia vekottimia jaksaa joku rakentaa suomessa ja vielä kaikkien pykälien mukaan! Todella hieno peli! :cool:
|
Quote:
Täysin samaa mieltä :peace: :D |
Quote:
Pienennetty ja nahat pintaan...ala` Andy`s leather Noista vanteista...Aluksi piti teettää jotkut 60-luku henkiset 17" jarrujen takia, mutta budjetti vanteiden osalta olisi karannut käsistä... sitten päädyttiin Corveten omaan vanteeseen...kaikki kävi mielessä mutta tuo Sawblade on vaan jotenkin"ajatton" malliltaan...risuvanne ei tuohon koriin sovi ( esim 2000 ) ja vanteenkin ympärillä pitää olla "lihaa"...tietty makuasia :wink: |
Mä tykkään että noi vanteet sopii tuohon ku nenä päähän :roll: :cool:
|
Kuinkas tuollaisen ratin pienennysoperaatio käytännössä menee?
|
vilpittömät onnittelut BRC:lle loistavan auton rakentamisesta! hienoa hienoa... käsittääkseni auto ei syntynyt ihan yhdessä yössä ilman ponnisteluja...
En ole nähnyt autoa luonnossa mutta kuvissa kokonaisuuden viimeistelee tuo ryhti: vaakasuora tai pikkasen keula vihaisesti alempana, oliskohan vielä vakiota matalampikin.. |
Erittäin hieno!
|
| All times are GMT +3. The time now is 03:58. |