![]() |
Pikkuosien tilaaminen. Eckler, Corvetteamerica.
Kokemuksia pikkuosien tilaamisesta suoraan. Maksu tapahtuisi visalla.
|
Itse olen tilannut pari kertaa Mid-Americanilta ja hyvin on tullut..
|
Ok. Tuleeko pienet paketit postiin ilman mitään byrokratiaa ja lisämaksuja.
|
Viime keväänä pari kertaa ecklersiltä tilasin, ei moitteita toimituksessa eikä muutenkaan. noin viikko tilauksesta tavarat oli kotiovella :) UPS:ilta soittivat kun tavarat olis uomessa, kysyivät hoidanko itse tullauksen vai he, annoin kortin numeron ja ne hoiti homman ilman sen kummempia lisäkustannuksia.
|
Pienet paketit tulee suoraan kotipostilootaan/postiin jos ovat arvoltaan niin vähäiset ettei niistä kanneta tullia. Ja muita kuluja ei tule kuin mitä osan toimittaja on tarpeelliseksi katsonut (itse tavara + käsittelykulut + postikulut).
|
Pienet paketit tulee suoraan kotipostilootaan/postiin jos ovat arvoltaan niin vähäiset ettei niistä kanneta tullia. Ja muita kuluja ei tule kuin mitä osan toimittaja on tarpeelliseksi katsonut (itse tavara + käsittelykulut + postikulut).
|
Itse olen tilannut mm. ecklersiltä.zipiltä,corvette americalta,corvette centralilta ja corvette paragonilta. Kannatta kyllä itse tullautta tavarat, ups perii tullausmaksun n,20€. Toisaalta on kyllä hienoa saada paketti suoraan kotiovelle.
|
Quote:
Minkä perusteella he päättävät onko lähetys arvokas? |
Kuulostaa hyvältä.
mikä se olikaan raja minkä alle menevästä ei joudu maksamaan tullia? |
Jos tulli + alv on alle 10€ niin sitä ei peritä.
http://www.tulli.fi/fi/03_Yksityishe...elta/index.jsp |
| All times are GMT +3. The time now is 07:38. |