![]() |
Japanin Corvette? Datsun 280zx. Kilpailija Pirren pirssille!
Jep jep!
Eli 280zx datsuni, rekisteröity vuonna 84. Ruiskukoneella (2.8 suora 6) ja 5v manuaalilla. Sisältä nahkaa ja varusteita, jopa toimiva ilmastointi ja katsastettu marraskuuhun 08. Tarkemmat tiedot Nettiautosta, id: 1688535 Ja saa tarjota vettejä vaihdossa, mielellään C3, ehkä C4, (Tarvittaessa suostun maksamaan sopivasti välirahaa ;) ) Niin, ja tämä ei ole mikään ruostekasa, pellit on erittäin hyvässä kunnossa!! edit: (Siis kilpailija Pirren Camarolle...!) |
Hieno, että josko sitä sittenkin alkaisen Datsunistiksi :-k ;)
|
Mitä Pappatunturi mahtaa olla mieltä! :-s ;)
|
Quote:
|
Tollanen mutta 85 ja valkoinen oli mammalla ekana autona...samana vuonna sai kortin...
Itse tykkään niistä vanhemmista. |
85? Luulin, että niiden valmistus lopetettiin 83. Toi oma on rekisteröity 84 puolella. Oisko se mammas auto ollut reilun vuoden autoliikkeessä? vai onko minulla väärää tietoa?:confused:
Joo, 240Z:ssa on tunnelmaa :) |
Hetko muuten nyt kun mainitsit niin eihän se 85 ollutkaan..vaan taisi olla 83... TOE-333 jos muistan oikein.
*alkaa tulla vanhaksi. Joo kyllä se makasi aika tovin liikkeessä ennenkuin siitä kaupat tehtiin. |
Quote:
Ei ei ei, sun auto on kesäpeli ja mun Camirro on talvikäyttöön. Eli halukas ostaja voi ostaa noi molemmat. :wink: |
Paketti!
Loistavaa ajattelua Pirre!!!! :D
Voitais tehdä sopiva pakettihinta molemmista. Talvi + kesä yhdessä vaivattomassa paketissa!! :thumleft: Quote:
|
Quote:
Taisit ottaa ilon irti Ratsunista! :cool: Ei kovin vanhaksi, kun muistaa vielä rekkarin ;) |
| All times are GMT +3. The time now is 00:02. |