![]() |
Corvetesta Mustangiin
Joku on siirtymässä mustang leiriin :wink: En minä. Mulla on molemmat.
|
Re: Corvetesta Mustangiin
Quote:
Speedy on jo siirtynyt :!: |
Ainoat johon saattaisin harkita vaihtoa jos joku tulisi tarjoamaan on
-68-69 SS/RS 396 rättikatto Camaro tai -70 R/T Challenger museorekisterikelpoisina. |
Quote:
Challenger kyllä kelpaisi mullekin!! :cool: eipä sillä että Camarossakaan mitään vikaa olis.. |
Ite olen jotenkin kallistumassa tonne aikasempiin rodeihin... noihin 30-40 luvuilt!!! Niit vois sit harkita, tahtovat vaan olla kalliinlaisia!
|
Ei moparia, ellei sitten siedätyshoidon kautta :mad: Saan jo nyt näppyjä :mad: Rodi yes :cool: samoin camaro (67-73), Trans Am(vielä 77-78) :cool:
|
"Ei moparia, ellei sitten siedätyshoidon kautta"
turhaa fanaattisuutta. R/T on erittäin äijä muskeliauto :cool: |
Quote:
´Cuda, ´68-´69 Charger, ´70-´71 Challenger :cool: (ja vaikka vielä HEMI :oops:) Kelpais :!: Vette on aina ollu se Ykkönen, mutta nämä moparit ja muutamat Mustangit, oon sellainen "muskeliauto" friikki :!: |
Quote:
Onhan nuo cudat,chargerit ja challengerit hienoja vehkeitä :roll: Turhan ylihinnoiteltuja :shock: Se siedätyshoito voisi olla vaikka paljon rahaa :wink: |
Minä vaihdoin toisinpäin, eli myin muutama viikko sitten -65 Fastback Mussen. Nyt on jenkeistä ostettu -90 Corvette, saapuu Suomeen joskus alkukeväästä. Saas nähä onko eroa :cool:
nimim. "Ikinä en oo Vettellä ajanu" -Jona |
| All times are GMT +3. The time now is 09:21. |