![]() |
Uusi C5/C1 Hybridi
Moni varmaan muistaa sen pari vuotta sitten esitellyn 53 C5:n joka näytti jokseenkin paljon 53 Corvettelta, vaikka auto olikin ihka uusi C5. Nyt samalta pajalta on tullut uusi vedos, jossa on yhdistetty C5 ja 62 Corvette. Mitäs raati on mieltä?
![]() ![]() ![]() :D |
:shock: Sopii mun silmään :cool: :cool:
UPEA :!: |
On linjat kohdallaan :cool:
|
Harvinaisen hyvännäköinen. :o :cool:
|
Tuo on kyllä hieno! Onko saman pajan tekele kuin se C5-53? Oikeastaan harvinaisen hyvän näköinen! Ainoastaan takaapäin tuo C5:n katto on hiukan hassun näköinen, mutta ei sekään kovin paha ole. :cool:
|
Quote:
Vaikka katon linjaa takaa saattaa olla liian moderni saattasin hyvinkin elää tuon pienen virheen kanssa :D |
Itse en tykkää jäädä kiinni vanhaan vaan aikakausi olkoon omillaan ja ollaan innovatiivisempia ja viedään harrastusta omin aivotuksin eteenpäin... vaikka välillä ilmestyy noita saksalaisten ihmetyksiä, joita on jokseenkin vaikea tajuta :!: :D
|
Tuo on HIENO :yes:
|
Jotenkin ei... olen hiljaa kunnes löytyy kokonaisvaltaisempia kuvia...ei oikein hahmota kaikkia mittasuhteita noin läheltä otetuista kuvista. Tällähetkellä pidän kuitenkin -53-55 versiota huomattavasti parempana :)
|
Joo, hienohan tuo on! :yes:
|
| All times are GMT +3. The time now is 07:16. |