![]() |
Automaatti-ilmastoinnin näytön korjaus
1) Miten vaihdetaan taustavalo ilmastoinnin nayttoon? Pitaako purkaa puolet keskikonsolista tata varten? Ja mika on polttimon tyyppi?
2) Miten kyynarnojan luukun saa kiinni? Mulla on jotenkin sellaisessa asennossa se "kieli" siina rungossa, ettei se koukku yksinkertaisesti mene siita "lapi". Eli jaa luukku raolleen, eika saa esim. lukittua avaimella tietenkaan.. Olen yrittanyt sita "kielta" kaivaa meisselilla yms. suoraksi, mutta ei liikahda mihinkaan.. Olettaen etta se on tosiaan paassyt menemaan jotenkin vaaraan asentoon.. |
|
Hehhe, menihän siinä pari vuotta ennenkuin sain taustavalon kuntoon :oops:
Eli ongelmahan ei itse asiassa ollut taustavalot, vaan se itse nestekidenäyttö oli pimeänä. Jonkin aikaa se toimi siten, että näyttöön pamauttamalla saattoi kirkastua, mutta pikkuhiljaa kuihtui näyttö kokonaan pimeäksi. Viimeinen vuosi meni pimeällä näytöllä, kunnes otin itteäni niskasta kiinni tänään ja laitoin tuon kuntoon. :lol: Eli hommahan menee näin 1) Keskikonsoli irti, kuvallisia ohjeita: http://forums.corvetteforum.com/c5-t...d-install.html tuo kertoo HUDin asennuksesta myös, mutta tuossa on valaisevat kuvat keskikonsolin irrottamiseksi. Se oli hiukan hankala saada irti, joutui vääntämään aika voimalla, että sai kolostansa pois. Onneksi ei mennyt mitään rikki. 2) HVAC ohjausyksikkö irti ja pöydälle, ja kylmäjuotoksia metsästämään. Taas kuva kertoo enemmän kuin huono selitys: http://forums.corvetteforum.com/c5-g...ery-dim-2.html 3) Näytön testaus :D ja rojut takaisin kiinni. Ittellä oli ainakin yksi noista vastuksista toisesta päästään kokonaan irti. Ensin kaikki näytti olevan kiinni, mutta tuota yhtä vastusta kun aloin toisesta päästään kolvilla lämmittämään, niin sehän heilahtikin irti kokonaan, eli oli toisesta päästä täysin irti. Kävin sitten joka vastuksen läpi siten, että painoin ruuvarilla kevyesti vastusta piirilevyyn kiinni samalla, kun lämmitin vanhat juotokset uudelleen kiinni. En laittanut lainkaan lisää tinaa, saa nähdä miten kestää, mutta pääasia, että alkoi nyt näyttö pelaamaan :cool: Niin juu, ja tuon luukunkin sain jo aikaa sitten toimimaan. Taisi siinä se mekanismi jotenkin mennä rikki, mutta se kuitenkin toimii, eikä päällepäin mitään ole rikki :-\" |
| All times are GMT +3. The time now is 05:22. |