![]() |
Malmin lentokenttä
Joskus viime talvena oli ajatusta että harmi kun pk-seudulla ei ole paikkaa missä järkätä clubin omaa varttimaili-iltaa tms. Tuossa Malmin lentokentän debatissa on kirjoiteltu myös vaihtoehtoisista paikoista. Mainittiin että Röykkä Nurmijärven vieressä ja Vihdin Nummelan kentät olisivat vaihtoehtoja. Onko kellään noista tuntemusta eli voisivatko olla budjettimielessä eri planeetalta kuin nämä vähän tunnetummat paikat?
|
Nuo hiljaisemmat kentät ovat varmasti halvempia kuin Malmi, siellähän on liikennettäkin kuitenkin aika paljon. Ajattelemisen arvoinen idea, hinta kannattanee kysäistä ko. kentiltä. Lisäksi jää sitten vielä ne muut vaadittavat hommat eli ambulanssi yms. :wink:
|
Tarvitaanko tuolla välttämättä ampulanssia.. Eihän Ahvenistollakaan mutkaradalla ole moista ollut (?).
Clubin kiihdytystapahtuma olisi hyvä, saisi kerrankin ajaa tarpeeksi. :cool: |
Quote:
Nuita sääntöjä pitää hiukan tutkailla, mutta muistaakseni niissä oli jonkinasteinen vaatimus sairaankuljetukselle. En tiedä miten homma on järjestetty mutkaradoilla, tämä sairaankuljetus homma vain jäi mieleen kun ko. asiasta puhuttiin viime helmikuussa clubin vuosikokouksessa... |
Nummelan lentokenttä olis kyllä kohtuullisen hiljainen.
Tällä hetkellä asfaltti taitaa olla varsin huonossa kunnossa. Esim. purjelentäjät lähtee ja laskeutuu hiekalle. Jos en väärin muista niin taisi se aika kapeakin olla. |
Quote:
Malmi on varmasti noista kaikista kallein vaihtoehto, joskin ehdottomasti tarjoaa monipuolisimmat harrastemahdollisuudet. Varmasti vaikea saada sitä ihan yhden kerhon neppailua varten päiväksi vuokrattua edes, sen verran vilkas kenttä se on. Mites noi 402m suorat pimeillä teollisuusalueilla? :wink: |
Mä kysäisen Hyvinkään liukkaan kentän vuokraa kun mulla on seuraavan kerran vähän enemmän aikaa omilta hommilta. Ja utelen minä päivinä sitä on ylipäätänsä mahdollista saada kerhon käyttöön.
Ei siellä ainakaan mitään ambulansseja tartte, jos vuokraan sen "omaan" ja parin kaverin (klubin) käyttöön yksityisesti, eikä ajeluteta yleisöä ym. |
Quote:
Rokka Rocks!!! :cool: |
Mites ajanotto.. Saako kuusta jostain lainaan...
:cool: |
| All times are GMT +3. The time now is 08:03. |