Reply olikin törmännyt palomuuriin, joten kirjoitetaan uusiksi:
Quote:
|
Originally Posted by groovyjay
Oletko miten vahvistamassa T56:sta? Mulla on kanssa toi vielä edessä, 2 firmaa tähän mennessä Lännessä on tullut vastaan, jotka antavat vielä 1000 asti takuun. G-Force ja W2W.
|
Tuo tulee tällä tietoa valmiina yksityiseltä (rakentajana jokin pikkufirma), peruskorjattu enimmäkseen vakio-osilla, ei mitenkään takuulla 1khp kestävä aski.
Ymmärtääkseni G-Forcen askeissa käytetään suorakytkentää, joka olisi käytännössä huollettava/vaihdettava joka talvi. Jos taas käyttää synkkaa niin suurin osa jää (gryo ym, mutta) vakioksi.
Tarkoitus ajaa ja murehtia myöhemmin. Kadulla ja radalla rengas luistaa eikä askin kanssa pitäisi olla ongelmia. Kovassa vauhdissa tietty saadaan askin ekaan rataspariin saakka vietyäkin rajua momenttia, mutta ei tuolla halkolaatikolla taida paljoa olla menemistä lentokenttäkisoihin. Mikäli tarvii muutoksia niin lähtökohtaisesti G-Forcelta osat ja itse paikoilleen. Tuon bemun askin kanssa on jo omatekoista osaa rakennettu ja pura/kasaa -leikkiä harrastettu melkoisesti.
Quote:
|
Montyhan rupesi paukuttamaan uutta projektia myöskin. Pohjalle valitsi World Productsin Warhawk LS7X lohkon. Lohkon ei sietä halvimmasta päästä, mutta silti pari tonttua C5-R lohkoa halvempi ja varmasti TT pakettiin sopiva.
|
Ahaa, en olekaan seurannut. Taitaa tällä kertaa olla selkääntaputtelijoita vähemmän. Mutta budjetti lienee taas niin raju että tulee maailmanluokan projekti. Vaikka en tuosta yksityiskohtia tiedäkään, niin suhtaudun aika varauksella "real world" suorituskykyyn, kuten aikaisemmankin kohdalla. Ajaisi joskus itse omalla autollaan radalla niin huomaisi että lähes vakiot menevät heittämällä ohi huolimatta 22" vanteista, 16" jarruista ja 2000hp koneesta. Kokonaisuus ratkaisee ja se ei synny rastittamalla kataloogista ruutuja "enempi parempi" meiningillä ja vinguttamalla jalometalli-visaa. Voipi tietysti olla että tällä kertaa, 300k$ vahingosta viisastuneena pyytää kokonaissuunnittelun ym joltain järkevältä tyypiltä.
Quote:
|
Mistä olet katsellut sähkö/ohjain puolta?
|
Omasta talosta ...