Thread: Harban 89
View Single Post
Old 07.09.2012, 00:31
Harba's Avatar
Harba Harba is offline
Vakiokävijä

Harba on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Paccanini
Joko ongelma on ratkennut? Mitkä kannet ja pakosarjat sulla tossa on? Ihan stetsonista heitän, että irrota kuskin puolelta pakosarja pois ja kurkkaa näyttääkö pakokanavat öljyiseltä. Tsemppiä, kyllä tää vielä ratkeaa!
En tiedä onko päästöt muuttunu mihinkään suuntaan. Ykköspytyn primääri kyllä lämpiää nykyään selvästi enemmän kuin aikaisemmin ja on saman lämpöinen kakkospytyn primäärin kanssa. Lämpö nousi kun laitoin alipaineletkuihin klemmarit ja kirin kaasuläpän pultit.

Käytin yks päivä ykkös ja kolmospytyn tulpat irti ja molemmat olivat kevyesti vaaleita. Minun mielestä tuo käy nyt korvakuulolla hyvin ja vetää kevyesti ja nykimättä.

Paljonko tyhjäkäyntiennakon pitäisi olla? Minulla on ennakko yli 30 astetta tyhjäkäynnillä ja täyskaasulla. Normaali kruisailu vauhdissa ennakko on yli 40 astetta. Lastulla maksimi ennakko on n. 43 astetta. Minulla on jakajan perusennakko noin 8 astetta ja lastulta olen nostanut perusennakon 7 asteeseen. Tuli laitettua 8 astetta jakajasta kun käytin sen irti ja laiskana en jaksanut sieltä vähentää, niin lisäsin lastulle asteen. Täyskaasulla tuli knock, kun lastun ennakko oli 6. Onko tuo miten vaarallista, että täyskaasulla tulee yks knock:ki?