Seuraavana käsittelyssä laturi. Sehän vaihtuu autossa niin tiheään, ettei se ollut juurikaan ehtinyt kerätä likaa pintaansa, mutta pikkaisen lisäkiiltoa siihenkin sai (kuvat ovat taas E52:n tuottamaa kuraa
)
Startti oli öljyryönän kyllästämänä vieläkin aika törkyinen, vaikka huuhtelin sen brake cleanerilla autosta irroitettaessa. Ruostettakin on imeytynyt pintaan.
Toistojahan se vaan vaatii
Mutta musta väri katosi ruosteen mukana ja halusin testata Miranolin kuivamista, joten brake cleanerilla putsaus ja pensseli heilumaan
Moottorinkannakkeetkin olivat päässeet huonoon kuntoon. Toinen oli huomattavasti toista rähjäisempi ja kerännyt pintaruostettakin jo kohtuuttoman määrän, joten nekin saivat teräsharjaa, brake cleaneria ja Miranolia
Seuraavaksi runnereiden pintaa puhtaammaksi. Tässä toinen on saanut jo osansa teräsharjalaikasta
Ja plenumikin sai putsausta
Sitten kokeiluvuorossa lohkolämmittimien asennukset. Suunnitelmana on laittaa omat vastukset molemmin puolin lohkoa á 600 W, joten lämmitystehoa on sitten 1.2 kW, jolla luulisi lämpenevän...
Öljytikku ja pakosarjat paikalleen, että pääsee hieman tarkistelemaan, mihinkä suuntaan lokilämppärien johdot saa vedettyä. Öljytikusta ei ole haittaa eikä pakosarjoistakaan vänkärin puolella:
Ja kuskinkin puolella tilaa on ihan säädyllisesti:
Joo, kyl se tästä pikkuhiljaa...
Mutta kun kerran lokilämmittimille on paikat tarkistettu, voikin jatkaa taas pensselihommia. Pakosarjat, öljytikku ja lokilämppärit pois tieltä ja Miranolia pintaan. Siitä se mustenee...
Öljypohja saa vielä odottaa, että nostajien lukituslätkät saapuvat tontille ja pääsee kääntämään mosan nurinniskoin. Katotaan huomenissa, joko maali on kuivunut niin hyvin, että voi sutia toisen kerroksen.