Quote:
Originally Posted by Yorcci
Pihassa kokeilin saada pysymään vähän aikaa käynnissä, niin huomasin, että joku/jotkut nostaja/t naputtaa...
Kunhan tässä taas jaksaa asia kiinnostaa, niin täytyy nyppäistä venakopat irti ja kattoa, mitä ylläreitä siellä majailee. *ttu tätä harrastamista
|
Ei sitten ollutkaan nostaja, mikä siellä naputti...3-pytyn imuventtiilin jousihan se siinä kolmesta kohtaa poikki, joten ei tätäkään kesää ilman venajousen katkeamista:
Keinustakin on lähtenyt pieni biitti, kun on tullut hieman löysiä
Että nuin. Katotaan nyt, että ehtiikö saada ajoon vielä ennen Hallin viikonloppua. Jousia näytti US-Partsilla olevan hyllyssä täys kierros, pitää kysäistä, löytyykö niitä kahden kipaleen paketteja. Keinu pitäis keksiä kanssa, kun on toi rulla ottanut vähän osumaa.
Tai itse asiassahan toi pitää saada nippuun ennen juhannusta, koska juhannuksen jälkeisen viikon olen luvannut olla työleirillä mökillä.
Vähän kyllä ihmetyttää, että mikä siellä noita jousia katkoo. Jouset ja jousipaineet on nokkavalmistajan suosittelemat. Aiemmin epäilin pakopuolen isompia nostoja ja venttiiligeometrian virhettä syypääksi, kun edelliset katkenneet jouset oli nimenomaan pakopuolella. Mutta tää katkennut jousi onkin nyt imupuolella (ja tönäritkin vaihdettiin jo vuosi sitten pituudeltaan oikeiksi).
Kierrokset pysyvät TPI:n kanssa väistämättä maltillisina (alle 5500 rpm), joten ei kierroksienkaan luulisi noita tappavan? Oli miten oli, niin eiköhän se tässä selviä lähipäivinä, josko keinun ja jousen vaihtamisella sais ton miinan taas ajoon.
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams