Quote:
|
Originally Posted by Rane
itse ostin tuon 4001:sen ja todella hyvä laite on ollut,pesty monet auton penkit ja myös mattoja ja kangassohvia 
|
Mulla on sama tuote ja se on huilannut hallissa melkein käyttämättömänä pitkään, kunnes corvette63:n toimesta tuli iso kipinä taas ottaa se käyttöön ja on se hyvä peli. Hinta-laatusuhde on tosi hyvä, siinä tulee mukana useita eripäitä, pesuaineta ja muuta sälää. Ostin vielä saman sarjan höyrypesurin ja se vasta on eripeli!
Painepesurilla irtokangasmatot ekana mahdollisimman puhtaaksi, sitten tolla imurilla levittää sen tekstiilipesuaineen ja antaa hetken muhia. Sitten kunnolla harjaa perään, mä kävin ostamassa sellaisen Ainon kämmän juuriharjan. Sitten Paineella taas paskaa veks ja imurilla matot kuivaksi. Todella kuivaksi jättää jo pelkkä toi imurointi, vaikka matot on olleet aivan märät.
Kiinteät lattiaverhoukset saa hyvin, kun ruuttaa imurista pesuaineen lattiaverhoiluun ja harjalla kevyesti tasaa sen ja antaa muhia tovin. Sitten taas harjaa perään ja huolellinen imurointi perään. Enää ei ole paluuta...