Läppärunko valmis. Kuvassa näkyy EGR:n alipainekanavan tukoksi valettu kemiallinen metalli ja läppien akseliin tehdyt pronssiholkit:
Kemiallista metallia on valettu sen verran paksusti, että EGR-kanavan haara auttaa omalta osaltaan muodostamaan mekaanista lukitusta. Jos tuon alipaineyhteyden haluaisikin jostain syystä joskus palauttaa, niin homma on plakkarissa parilla porauksella.
Tässä vielä vertailua noiden uusien läppien "aerokit" -kiinnityspulttien osalta, kun hifistelyt on saatu loppuun asti:
vs. tehtaan ratkaisu:
Täytyy vielä säätää TPS-anturi ja läppien kulma kohdalleen ja sitten pääsee ottamaan logia, mikä vaikutus suurentamisella oli MAP-anturin näkökulmasta...
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams