View Single Post
  #502  
Old 15.11.2019, 11:43
Rimfire's Avatar
Rimfire Rimfire is offline
Kelloseppä
 
Join Date: May 2013
Location: Kerava
Posts: 1,804
Rimfire on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by JJ66
..
Mukava seurata kun joku jaksaa harrastaa,,
.
Kiitos JJ66! Jokainen harrastaa tavallaan. Corvetten kanssa voi tehdä monenlaista. Minulle toistaiseksi mielenkiintoisinta on Drag Race.

Mikä mylly
Mylly tulee dynotettuna jenkeistä. Valittiin mentorin kanssa mieluinen paja ja kombinaatio. Minun tehtäväkseni jäi vain lähinnä maksaa se pikkunen lasku joka sieltä tulee. Sehän on sitten puhdas race-kone mutta polttoaine vaihdettu E85:een ja sehän tulee NOS-valmiina mutta sitä ei dynoteta NOS:eilla jenkeissä.

Pakosarjat
Pakosarjat tekee Helmann Racing. En mä oikein halua, että muut puuhailee ton vehkeen kanssa kuin mikä nyt on jo valikoitunut. Voi olla, että joutuu leikkelemään lisää tilaa sinne konehuoneeseen.

Kulkeeko se
MPÄ epäili, että ei tuu vehje kulkemaan kovempaa vaikka tehot kolminkertaistuisivat. Vastaan siihen, että ainakaan alkuun ei edes tuplaannu ehkei koskaan. Noo, MPÄ varmaan halusi sanoa, että muista huolehtia alustastakin eikä pelkästään keskittyä koneeseen.

Hankkeen tavoitteista
Sellainen tuntuma on, että kotterolla saisi ajettua ajan jolla pääsisi jenkkien (Corvette) 1/4 -listalle. Jos niin käy, niin varmaan heitän aikalapun sinne ja katson mitä ne tuumaa kun ulkomaalainen yrittää punkea listalle. Mut enkat ja (BL)-kilpaileminen tässä lähinnä mielessä on.

Mahdollista (epätodennäköistä) katuajoa / katsastusta varten hp-tasot pudotetaan alas . Mut ei siitä enempää.
__________________
'Let's get ready to rumble'
https://www.facebook.com/TimeMachineCorvette
Reply With Quote