View Single Post
  #259  
Old 01.12.2013, 20:08
Juke's Avatar
Juke Juke is offline
Konkari
 
Join Date: Aug 2009
Location: Ilmajoki, Finland
Posts: 4,400
Juke tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Tänään aamulla tuli soodapuhaltaja paikalle ja yhdentoista korvilla aloiteltiin auringon paisteessa puhallusta;



Kokeiluja eri kohtiin ensin;





Puolentunnin jälkeen jouduin itse lähtemään töihin ja puhaltaja jäi yksin puhaltamaan vetteä. Reilun tunnin jälkeen keli muuttuikin sitten pahimmaksi mahdolliseksi, eli räntäsateeksi ja sitä sooda-puuroa olikin sitten joka paikassa





Töistä tultuani aloin sitten pesemään tuota mössöä pois painepesurilla ja ainakin itselleni oli kyllä aikamoinen järkytys, mitä sieltä oikein paljastuikaan;








Enpäs nyt tiedäkään sitten, millä ihmeellä tuon kynnöspellon saa tasoitettua
Ensimmäisenä tuli mieleen, että pitää varmaankin hakea 10kg hiilikuitupakkelia ja alkaa leipomaan, mutta pyysin nyt ensin kuitenkin maalari-kaverini käymään, niin mietitään yhdessä. Saa toki heittää ehdotuksia, jos jollain on jotain vinkkiä antaa

Räntäsateen takia homma jäi hiukan kesken, jotain pisteosia puhaltaja otti mukaansa ja puhaltaa ne omissa tiloissaan, mutta kattopaloista laitoin viestiä perään, että ei puhalla ainakaan pintoja, ettei nekin mene kraatereille.
Oviaukot jäi myös puhaltamatta, mutta en nyt oikein sitten tiedä mitä niiden kanssa tekisi, puhaltaisinko ne itse vai tarjoaisiko niille vain kevyen hionnan ja uutta väriä pintaan

Vanhoja korjauksiakin sieltä löytyi, mutta nuo eivät nyt ilmeisesti aiheuta mitään toimenpiteitä;



Muutamia halkeamia lisääkin korista löytyi, osa toki niin pieniä, että ei viitsisi edes kuiduttamaan alkaa, joten niitä voisi koittaa paikata sillä hiilikuitu-pakkelilla.

Pyyhkijöiden kaukalosta tuli juuri niin siisti kuin olin ajatellutkin, tuota on mukava alkaa maalailemaan, eli jotain positiivistakin tässä päivässä



__________________
Juke

Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition"
Corvette C5 Coupe -97 " Widebody"
Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17
Volvo V70 AWD Momentum -15
Audi Quattro -85 UrQuattro
Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica"
Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car
Opel Manta 2,7 gr.SS , long project
Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE !
Volvo PV 544 -62 , waiting project
Reply With Quote