View Single Post
  #507  
Old 19.11.2019, 18:27
Rimfire's Avatar
Rimfire Rimfire is online now
Kelloseppä
 
Join Date: May 2013
Location: Kerava
Posts: 1,804
Rimfire on oikealla tiellä
Kone valmistuu hyvää vauhtia
Soitin pajalle juuri ja yllättäen epäilevät sen valmistuvan jo parin viikon päästä

Joulu tulee ilmeisesti Keravalle etuajassa. Kyllähän mä laitan kuvia paketin avauksesta tännekin. Käytännössä kova paketti olisi kotitallilla sitten n. kolmen viikon päästä? Lentokoneellahan se tulee.

Virranjakajan -renkaat
Kyselin samalla olisiko mahdollista saada koneistettua virranjakajan alapään o-renkaita varten lohkoon viisteet mutta kertoivat etteivät suosittele sitä. Liian iso riski, että ne o-renkaat joutuvat öljypumppuun. Sitähän kun ei näe onnistuiko se jakajan paikalleen laitto niiden kanssa. Skipataan siis se.

Kohta on aika nyysiä rahat mun "eläkesäästöistä" notta pääsee maksamaan toisen puolikkaan koneen hinnasta. Jostakin pitää keplotella vielä vähän ekstraa. Semmoista se nyt on sitten vaan on mulla kun ei rahat muuten riitä. Yritetään kerätä se eläkekassa joskus myöhemmin mutta pannaan nyt asiat tärkeysjärjestykseen

Ai niin, kiitoksia! Jonkin verran on jo tullut alustavia tilauksia kannatuspaidalle. Ja hyvällä asiallahan tässä ollaan: Kansakunta kaipaa kiihdytys-Corvetteja! Noin Upi Sorvalia mukaillakseni.
__________________
'Let's get ready to rumble'
https://www.facebook.com/TimeMachineCorvette
Reply With Quote