View Single Post
  #4  
Old 19.06.2018, 15:47
ToniH's Avatar
ToniH ToniH is offline
Tööt
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,666
ToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääToniH tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Mulla on semmonen käsitys, että RL:lta tulee uudet tuotteet tilalle ja "vanhat mallit" poistuu valikoimasta. Tarinan mukaan Motonethän "käänsi" ton edustuksen vanhalta maahantuojalta isoilla lupauksilla RL:lle, tuskin ne mitään lopettaa itse.

Se muakin kiinnosti, että jos noi Extremet kerran eivät ole RL:n jenkkivalikoimassa ja USA:ssa tehtyjä (?) niin onko ne Motonetille tehty tilauksesta, jota myydään "Extreme" -öljynä ja onko se sellainen (en luota Motonetin intressien olevan sama kuin asiakkaan, ennemminkin voiton maksimointi). Onko se siis oikeasti laadukasta esteriöljyä, kuten muutkin Red Linet? Mutta, tosiaan swedut ja jenkit jättivät kylmästi vastaamatta yhteenkään kysymykseen. Homma jäi sitten mysteeriksi enkä jaksa nyt niin paljon kaivella, että lähettäisin niitä labraan analysoitavaksi, ehkä.

Tosin, mulla olis tota nyt kahteen öljynvaihtoon, joten ihan mielenkiinnosta voisi kattoa miten öljy vanhenee käytössä ja miten ominaisuudet säilyvät.
__________________
1970 Coupe LS5 *** 1991 Coupe L98 *** 1995 Mustang GT 5.0
Reply With Quote