View Single Post
  #25  
Old 26.12.2008, 10:35
Hannu's Avatar
Hannu Hannu is offline
Aktivisti
 
Join Date: May 2005
Location: Keskellä ei mitään
Posts: 765
Hannu on oikealla tiellä
Paras tunteita pintaan nostanu provokaatio oli kun ihka outo heppu tuli ihan uudella neliveto subarulla rinnalle liikennevaloissa jo kolmatta kertaa ja joka kerta kattellen mun c4:sta virnuillen. Parissa aikaisemmassa valossa se lähetti subarua ihan tosissaan, mut mä en.

No niissä kolmansissa liikennevaloissa oli pakko painaa lämä tiskiin, mut vasta jostain 50km/h vauhdista. Niittasin vaan c4:kun sen perään kiinni etäisyydellä sanomalehti (eikä ollu muuten sunnuntaihesari). Ajelin tiukasti takaluukussa kiinni ja kävin välillä sivulla näyttäkseni että ohikin pääsisi, kunnes tuli vastaan huoltoasema jonne olin menossa.

Siinä tankatessani, kaveri kaarsi paikalle ja virnistys oli poissa. Rupes meinaan aikuisten oikeesti itkeen kun selitti et hän oli ostanu uuden subarun ja vieny sen suoraan viripajalle jossa olivat ruuvanneet siitä ulos 380hp:tä papereiden mukaan. Maksanukin oli kaikkinensa 60 000 euroa. Se oikeesti ITKI.
__________________
Mulla on tiätsä niin sellanen olo kun on tiätsä, kaikki tuntuu vaan niin jotenkin ja mikään ei tunnu tarpeeks silleen ja kaikki on tyyliin niin jotenkin niin, niin kerta kaikkiaan vaan jotenkin. Ja sit kun on vielä koko tää kuvio, mihin liittyy tiätsä kaikki, tyyliin ihan kaikki.
Reply With Quote