View Single Post
  #274  
Old 09.02.2019, 11:26
Rimfire's Avatar
Rimfire Rimfire is offline
Kelloseppä
 
Join Date: May 2013
Location: Kerava
Posts: 1,795
Rimfire on oikealla tiellä
Kyllä se on niin, että laatikon takapään poikittaispalkki on irrotettava säännöllisesti. Siksihän siinä on ruuvit!

Summitin lähetys saapui. Jotakin nippeliä tuli otettua ihan liikaa ja lienee kai selvä, että jotakin oleellista uupuu. Jarrupaineen säätimeen noi nippelit liittyvät:


Minulla ei ole ollut tähän mennessä työkalua jolla saisi crimpattua sytytystulppien liittimet. Noi oli Summit:ssa sen verran halpoja, että ehkä jossakin vaiheessa tutustun aiheeseen:

Pikkaiset sulakerasiat liittyvät lähinnä siihen, että saisi tarjottua sen kautta sytytysvirran herätteen erinäisille releille. Niissä näytti olevan led indkaattori. Nuo mustat maadoituspisteet vaikuttavat todella tarpeellisilta, otin niitä muutaman.

Tässä meni pari viikonloppua yrittäjämallin saikulla eli tartutetaan viikolla työntekijät ja sairastetaan itse viikonloppuna. No, mulla on flunssa tyyliin joka kolmas vuosi mutta tällä kertaa sattui parit peräkkäin.

Tänään sitten pitkästä aikaa tallille. Olin laittanut laatikon öljyt valumaan ulos jo viikko sitten ja nyt öljypohja irti. Kävipä hyvä säkä. Siinä kun ruuvarilla vähän avittelin niin sehän helähti alas ihan yllättäen. Satuin olemaan just sopivassa kohdassa alla ja sehän jäi mahan päälle tasapainoon ilman, että loput öljyt olisi tullut päälle. Tällaiselta tää mun virilaatikko näyttää öljypohja poistettuna:

Vanhakin tikku oli Lokarin mutta uusi on lukittava alhaalta ja ylhäältä. Hieman jo sovittelin ja saapas nähdä miten muljahtaa paikalleen kun se perhanan räjähdyssuoja on siinä jonnin verran edessä.

No, se tiputti edelleen öljyä siihen malliin, että päätin vetäytyä kodin lämpöön mutta ehkä mä jatkan vielä tänään. Ai niin, sehän se ajoi mut ulos tallista kun ei löytynyt kuin korkkitiiviste tohon laatikoon. Enpä taida viitsiä virittää sitä käyttöön vaan täytyy hake Part:sta joku toisenlainen. Haaveilen, että liimaa ei tarvitsisi käyttää lainkaan.

Summitista tuli aika paljon muutakin kivaa. Laitetaan tietoa sitten kun alkavat asentua.

What's the time? It's Burger time.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	nippelit.JPG
Views:	991
Size:	163.6 KB
ID:	13767  Click image for larger version

Name:	Työkalut.jpg
Views:	930
Size:	1.66 MB
ID:	13768  Click image for larger version

Name:	Laatikko öljypohja avattuna.jpg
Views:	955
Size:	1.69 MB
ID:	13769  
__________________
'Let's get ready to rumble'
https://www.facebook.com/TimeMachineCorvette
Reply With Quote