View Single Post
  #17  
Old 11.04.2008, 13:44
jussi70's Avatar
jussi70 jussi70 is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Jun 2006
Location: Rovaniemi
Posts: 471
jussi70 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Pappatunturi
Empä ole koskaan ajatellut asiaa että C4 olisi jotenkin aliarvostettu?? Ehkä "lempinimi" puukiila ei ole imartelevimmasta päästä mutta ainakin itse olen edelleen sitä mieltä että parhaat fiilikset mulle jäi -90 6vee vetestä.

Mitä tulee moottoriin niin L98 oli oman aikansa terävintä kärkeä. Mieletön alavääntö suhteessa asialliseen kulutukseen. Eihän kone ole mikään virittäjän unelma verrattavissa esim LSxiin mutta ei se siitä huonoa tee.

Eiköhän tää vetteily ole 90% sharkkilaisille harrastus ja elämäntapa - siihen käy mika malli tahansa. Jos haluaa koristetta talliin tai päästä tienpäälle vaikka talvellakin valitsee autonsa sen mukaan.

Pappatunturin kans samoilla linjoilla. Enpä ole minäkään asiaa noin ajatellut. Nykyisen, ensimmäiseni, kasinelosen mallisen kun ostin, pidin hyvänä asiana luotettavuutta ja kohtuullista kulutusta. Myöskään updeitattu ulkonäkö ei haitannut(91-96), en ole mobilisti.

Ja nyt kun oon autoa"tunaamassa" toivon vaan, että hyvä kyyti ei tipahda astetta alemalle tasolle

Ja sitten: Aikasen synkkä topicci… nyt itsetunto kuntoon c4 miehet..ja naiset Yorcci hyi hyi..

-Jussi-
__________________
Corvette C4 -84
Megasquirt, Procharger D1SC, ZF-6, E85

Camaro 2010 2SS RS IOM LS3, TR.6060
"ZL1 Conversion"
Reply With Quote