View Single Post
  #1368  
Old 12.03.2018, 22:32
Juke's Avatar
Juke Juke is offline
Konkari
 
Join Date: Aug 2009
Location: Ilmajoki, Finland
Posts: 4,400
Juke tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by ToniH
Okei, kuoppia, epätasaisuutta, reikiä? Vaikka puhaltaja on kuopat ehkä aiheuttanut niin eiköhän tasoitus ja pohjatyöt kuitenkin nojaa maalarin ammattitaitoon ja vaikeudet niissä menevät ennemminkin hänen piikkiin. Siis minun näkövinkkelistä.

No, sormien osoittelu ei auta mutta ei varmaan kannata kovin montaa kierrosta tuota katsoa, jos ei ala onnistumaan.

Aiheuttanut joo ja tietenkin ne massiiviset omat korjaukset, mutta silti käsittämätöntä ettei vieläkään ole suorat pinnat. Kokemusta maalarilla kyllä on, lähes 30 vuotta, ja mullekin monta autoa maalannut.
Epätasaisuus/muhkurat häiritsi eniten. Ei niitä reikiä paljon ollut, muutama kuitenkin.
Kuulemma epätasaisuutta ei pystynyt näkemään ennen kuin nyt kun on väri pinnassa. Onhan se varmaan niinkin ettei kaikki näy hiontavärissä.


Quote:
Originally Posted by Macho
Totta turisee ToniH, noi on normi pohjatöitä. Vaikkakin varmaan vaativia tässä tapauksessa, mutta kuitenkaan eivät poikkea peltiautosta sen jälkeen, kun lasikuitu ensimmäisen epoksikerroksen alle jää.

Ovatko reiät niissä kohtaa mihin laitettiin pakkelia?

Reiät oli mielestäni niissä kohdissa mitä olen joutunut laminoimaan. Voihan olla, että epoksikerros on hioessa mennyt puhki ja siitä kohdin huokoset sitten puhkaisee maalin.
Käskin laittaa reikiin epoksia ennen kittausta tai muita toimenpiteitä.

Onhan tuo nyt toki jo paljon parempi kuin alkaessa, mutta ei täytä mun vaatimustasoa. Toivotaan että saa vielä paljon parannettua.

Tää pettymys vaan, kun luulin pääseväni kokoamaan jo
__________________
Juke

Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition"
Corvette C5 Coupe -97 " Widebody"
Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17
Volvo V70 AWD Momentum -15
Audi Quattro -85 UrQuattro
Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica"
Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car
Opel Manta 2,7 gr.SS , long project
Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE !
Volvo PV 544 -62 , waiting project
Reply With Quote