View Single Post
  #38  
Old 28.12.2008, 03:11
Wormie's Avatar
Wormie Wormie is online now
Römpötipötipötipöts
 
Join Date: Jul 2008
Location: tSadissa taas
Posts: 1,671
Wormie on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by MIC4-90
Itselläni kerran tuli tilanne valoissa et oli poliisi takana niin 50 alueella otin valoissa napakan lähdön ilman sutimista ja pysäytin kiihdytyksen juuri 50km/h. hiukan jänskätti mut enhän lakia tosin rikkonut. Poliisi tulikin toiselle kaistalle viereen ja hiukan hymyilivät mut eivät ruvenneet kiusaamaan mua kun ajoin ihan rauhallisesti.
Mä otin kerran Challengerilla valoissa kunnon kisan poliisin kanssa. Oli viimeiset valot ennen "pikatien" alkua Rovaniemellä nelostietä eteläänpäin. Syksy ja pimeää, viimeinen ajoilta ennen talviseisontaan laittoa. Piti vielä käydä tankkaamassa ja kaffella esson paarissa. Sattu kakskaistasella viimeiset valot näyttämään punaista ja oikealla kaistalla harmaa golffi. Ei muuta kun rinnalle ja ajattelin että vuoden viimeinen reipas lähtö. Valo vaihtui ja golffi jäi sinne jonnekkin kauas taakse. Kun sitten olin jo essolla tankkaamassa, tulee sama harmaa golffi viereen ja siviilipukuinen ukko näyttää poliisikorttia ja pitää sen normaalin saarnan vauhdin turmiollisesta vaikutuksesta. Onneks oli yksin liikenteessä, ja rikospoliisi kun oli niin autossahan ei ollu tutka/kameravarustusta ja kun vielä maltoin olla kuittailematta niin lähti sitten lätkimään kun lupasin ajaa loppuvuoden hiljaa ja sääntöjen mukaan
__________________
Corvette Coupe -69, 383 + 700R4 (TCI Streetfighter), ent. Wounded Warrior
Ex-Tipi the Banana Cruizer -73 conv., 350 Fuel Injection, TH-400, Coil-overs front+rear
Reply With Quote