View Single Post
  #29  
Old 26.12.2008, 13:10
unknown's Avatar
unknown unknown is offline
Konkari
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 2,705
unknown tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Jos voin kantaa oman korteni tähän kekoon niin sinänsä "road rage" en ole havainnut, mutta hauskoja tapauksia muuten:

Viime keväänä olin tulossa pois Lahden Classic Motor Showsta, moottoritiellä jouduin ajamaan hiljempaa koska mukana oli pakettiauto, joka kuulemma tuli lappulattiassa koko matkan. Yleensä kun ajan Countach:lla moottoritiellä syntyy siihen kohtaan paikallinen liikenneruuhka kun jotkut jäävät taakse roikkumaan, toiset etsii kemeraa ohituskaistalla auton rinnalla tai ajavat ohi ja sitten hidastavat että minä joudun ajamaan ohi.
Hilpein tapaus oli kun ajoin pakettiauton edessä ja joku kiireisempi heräsi "että mikä?" ja otti tiukasti kaistanvaihdon autojemme väliin niin että juuri ja juuri moottoritien piennar riitti kaikkien ohjausliikkeiden toteuttamiseen...

Ehkä siksi pyrin välttämään moottoriteitä...

Usein olen myös nähnyt peilistä kun risteykseen tulevat kääntymässä olevat ihmiset ajavat punaistapäin keskelle risteystä, koska jarruttaminen unohtui.

Joskun on myös hauska tehdä perässäroikkujille ylläri ja ajaa liikenneympyrän läpi samalla vauhdilla mitä nopeusrajoitus sallii, varsinkin 60km/h vauhdissa alkaa normaalilla tuninki autolla olemaan selvästi ylimääräistä ohjelmaa, puhumattaaan normaalista firman leasing autosta.
__________________
1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11
1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
1-9-5-12-3-8-6-10-2-7-4-11
Reply With Quote