View Single Post
  #456  
Old 22.04.2015, 06:15
ET 427's Avatar
ET 427 ET 427 is offline
Aktivisti
 
Join Date: Apr 2011
Location: Pohjois Karjala, Lieksa
Posts: 519
ET 427 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by T72
Noin 22 senttiä näytti olevan, netistä löytyi myös nopealla vilkaisulla tieto 9" halkaisijasta.


Kiitosta tiedosta, taytyy mittailla vahan tanaan, eilen illalla tallilla vahan olin ihmettelemassa, ja kylla se nyt vain niin on etta ku ei taida mahtua niin ei, tanaan pitaa viela mitata se halkaisija ja verrata sita tuohon sinun antamaan tietoon, voihan se piru vie olla etta Eckelers lahetti mulle ei originl reproduction mitoilla olevan tehostimen, on sattunut toinenkin kerta kun en saanut aluksi mita tilasin, tuli vaarat osat ja savottaa oli saadakseni heidat sen uskomaan/ myontamaan etta tilattu oli eri osat kuin mita he lahettivat, mutta onneksi olin saastanyt tilaus listani jne ja kylla he sitten asian ilman kuluja hoitivat ja laittoivat uudet oikeat osat ilman kuluja tulemaan ja kaskivat pitaa entiset, ok katellaan nyt ja touhutaan etta saa sen ponton mahtumaan niin etta ei ota kiinni.


Viela pikku lisays, voisiko joku ottaa kuvan siita tehostimesta etta naen minkalainen on alkuperaisen muoto kun tassa aamulla selasin vahan nettia ja jos oikein kuvista mita loysin se naytta etureunasta pain erilaiselta kuin minulla oleva, kuvissa on sellainen kartion mallinen etupaa ainakin joissain kuvissa ja sellainenhan kylla sopisi kun se pirun pontto ottaa kiinni juuri siita etupaasta ponton reunaan.
Reply With Quote