View Single Post
  #700  
Old 28.01.2020, 15:16
JJ66's Avatar
JJ66 JJ66 is online now
Aktivisti
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 876
JJ66 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Puman
Etelävaltiot ovat rebuplikaanien kovinta kannatusaluetta ja .....

Kannatitko vai vastustitko Trumpia tuolle floridalaiselle?
En kannattanut enkä vastustanut ja sehän tässä ihmeellistä olikin.
Tämä tapahtui siihen aikaan kun Floridassa, tämän äijän omalla kylällä, sattui kouluampuminen ja Trumppi ehdotti opettajille aseita. Minä tietenkin pahoittelin parhaani mukaan ja lopuksi mainitsin, että "mielestäni Trump ei ole kovin viisas kun opettajille aseita ehdottaa". Noh, sitä ei olisi kestänyt mainita kun eläkkeellä oleva sotaveteraani jo tilttasi.

Oli kertomansa mukaan sodassa taistelulentäjä ja sodan jälkeen vielä vuosia aseistettu pilotti liikenne sekä matkustajakoneissa. Näitä aseistettuja pilotteja ei kertomansa mukaan ole kovin paljoa eikä edes se kaveri siinä ohjaamossa tiedä onko toisella asetta vai ei. Toivotti minut kuitenkin tervetulleeksi jenkkilään mutta toivoi hänen tai hänen kaltaisen aseenkantajan olevan paikalla jos joku alkaa minulle soitteleen, lupasi ampua häiritsijän heti, eli ei kuitenkaan minua mutta en ole sen jälkeen siellä päin vieraillut ettei ukko erehtyisi kumpi onkaan pahempi.

Mutta se tuli selväksi, että ei pidä sekoittaa politiikkaa mihinkään, oli se viesti sen verran kovaa luettavaa
__________________
"The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese"
Reply With Quote