View Single Post
  #6  
Old 19.01.2019, 08:01
T72's Avatar
T72 T72 is offline
Konkari
 
Join Date: Jan 2004
Location: Tuusula
Posts: 2,873
T72 on oikealla tiellä
Omaan kippoon on tuo konversio myös työn alla.

Polttoainelinjojen kanssa teen niin että asennan tankin lähelle Holleyn regulaattori/filtterin josta paluu letkulla tankille, alkuperäistä bensalinjaa käyttäen sitten syöttö eteenpäin moottoritilaan. Alkuperäinen paluulinja on mulla vain 1/4" joten se olisi ollut liian pieni Sniperille. Kuulemma 5/16" linja voisi riittää, tosin suositushan taitaa olla 3/8". Tankki vaihtuu Tanks incin/Holleyn efi-tankkiin sisäisellä pumpulla.

Olen yhden toisen Sniperin asennusta C3:een ollut jeesaamassa, eikä siinä mitään erikoista silloin näyttänyt olevan, nyt kun omaan tekee kaiken itse niin on sitten huomannut jotain pikkujuttuja esim noita ilmanputsarin sopivuus ongelmia, samaten alkuperäisen kaasuvaijerin pään kiinnitys quadrajetin kanssa on ihan erilainen kuin mitä tuohon sniperin mukana tulevaan brackettiin sopii, virtajohdot ei mun setissä yletä akulle asti, ei meinaa löytyä helppoa läpivientiä Sniperin käsikapulan kaapelille...

L88 ilmanputsarin pohjan yritän saada sovitettua poistamalla putsarin pohjan breather putken ja korottamalla sitä alumiinisella korotuspalalla. Ei tosin valmis korotuspala näytä sopivan... K&N pohja sopisi helpommin mutta en haluaisi luopua tuosta L88 asetelmasta. Ongelmakohtia missä droppi putsari ottaa kiinni on bensan tuloliitäntä ja L88 putsarin kohdalla myös kaasuvivusto.

Mullakin on päävirtakytkin akun maapiuhassa, ajatus on kytkeä Sniperin plussa suoraan akulle ja maa sen kytkimen taakse. Kaiken lukemani perusteella ei virtoja saa missään nimessä ottaa suoraan laturilta.

Sytytyksen ohjaus Sniperilla kiinnostaa kyllä, mutta meinaan ensin ajaa kesän ilman sitä.
__________________
-72 Corvette Coupe
-79 Li'l Red Express Truck
Reply With Quote