View Single Post
  #949  
Old 03.12.2020, 05:25
Rimfire's Avatar
Rimfire Rimfire is offline
Kelloseppä
 
Join Date: May 2013
Location: Kerava
Posts: 1,795
Rimfire on oikealla tiellä
Kiitoksia kommenteista, mukavaa kun jengi jaksaa seurata tätä kertomusta.

Quote:
Originally Posted by Rimfire
Jäykempää takajousta ei ole vielä löytynyt, +400lbs saisi olla. Ei oikein viitsisi lähteä Coil Overeihinkaan kun ei oikein tiedä mitä sille takapäälle tulevina vuosina tehdään.

Quote:
Originally Posted by JJ66
Laita jäykkä taka-akseli, vaikka foortin 9 tuumanen. Luulen, että tuon tallin nurkissa pyörii juuri nyt yksi valmiiksi irroitettuna, sen kun nostat lavalle.
Ei tartte enään miettiä nivelkulmia tai niiden muutoksia. Kerran kävin jenkeissä yhden harrastajan puutarhavajassa, siellä oli -90 ZR1 mihin oli laitettu Foortin ysituumanen. Ajeli sillä vartteja tietenki.
No niinpä. Yritetään mennä 6-linkillä ainakin ensi kesä. Mähän haluaisin itse asiassa kavennetun taka-akselin, jäykkiksen ja 4-linkin mutta sellaisen kanssa budjetti nousee aika korkealle. Periaatteessa voisi jopa vaihtaa rakentelun kohdetta ja siirtää nykytekniikkaa siihen mutta kyllä mulle on toi 69 rakas. Järkeä näistä puuhailuista on vaikea löytää mutta elämä on lyhyt.

Selvitellyt jäykempää takajousta ja yksi selkeä tarjous jenkeistä tullut. Sääli, että se dumattiin Hoax:ksi kun keskustelin aiheesta USA:n päässä.
__________________
'Let's get ready to rumble'
https://www.facebook.com/TimeMachineCorvette
Reply With Quote