View Single Post
  #5051  
Old 18.11.2018, 20:54
Jorma Sipiläinen's Avatar
Jorma Sipiläinen Jorma Sipiläinen is offline
Satunnainen kävijä
 
Join Date: Nov 2018
Location: Antskog
Posts: 46
Jorma Sipiläinen on oikealla tiellä
Moi. Olen uusi jäsen foorumilla. Taustaa sen verran että päätin jatkaa kaverin Corvetteprojektia ja minulla ei ole aiempaa kokemusta jenkkiautoista. Kaverin kanssa sitä laitellaan ja saan siltä vinkkejä ja apua mutta tarvitsisin muutamaan hommaan apua:
Auto on -74 ja 350 moottorilla ja TH400 vaihdelaatikolla. Auto on tuotu käsitykseni mukaan jenkeistä 1999 mutta papereiden kanssa on hieman epäselvyyksiä. Autoa ei ole rekisteröity Suomeen ja sen rekisteröinti nyt ilman papereita voi olla hankalaa. Mutta:
Moottori on purettu ja kasattu, samoin vaihdelaatikko. Kasaus jäi kesken vaikkka itse moottori ja laatikko onkin jo autossa kiini mutta etsin muille osille paikkaa. Mihinköhän kuvan putki voisi kuulua? Ajattelin että ehkä vaihdelaatikkoon menevään alipainelinjaan?
Toinen kysymys öljyistä. Moottorissa on uudet sylinterinkannet joilla ei ole vielä ajettu metriäkään tai moottoria käynnistetty mutta nokka-akselia ei ole vaihdettu eli sillä on ajettu ties kuinka paljon. Tulisiko tehdä sisäänajoa tai käyttää erikoisöljyä?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20181109_104437.jpg
Views:	171
Size:	1.20 MB
ID:	13580  
Reply With Quote