View Single Post
  #826  
Old 04.08.2020, 21:21
Rimfire's Avatar
Rimfire Rimfire is offline
Kelloseppä
 
Join Date: May 2013
Location: Kerava
Posts: 1,804
Rimfire on oikealla tiellä
Kyllä mä luulen, että siirrytään lopareissa laskuvarjoluokkaan vielä tänä kesänä. Vesivehmaalta jäi käteen hienot kuvat. Ja tosiaan oli kiva vaihtaa vanha kökkö avatar uuteen

Mulla meni eilen tallilla ATK-hommiksi. Ihmeen vaikea oli saada MSD:n ohjelma Win10 koneeseen. Ongelma taisi liittyä Driver Signature puutteeseen ja näytti siltä, että yksi ohjelmista piti asentaa komentokehotteesta. Siinä vaiheessa se sitten tokeni. Itse ohjelmassa perus sytkäkäyrä laitetaan jotenkin ihan Ufo:lla menetelmällä. Ei vielä täysin auennut.

Laturin jännitesäätö käännetty nyt niin, että ensin se ruuvi kiinni ja sitten puolikierrosta auki. Saas nähdä paljon se lataa.

Laatikon huohotus tulee sisäreiältään n. 6mm letkulla pyöreään kilialimaalipurkin kokoiseen alumiiniseen keruusäiliöön. Olisikohan suorastaan Motonetissä jotekin nippaa jonka kierteyttäisi tjsp siihen purkin kylkeen? Ulos tököttäisi sitten ihan vain letkuliitin ja letku klemmarilla kiinni. Painetta siinä ei ole.

Pete tulossa kaveriksi taas huomisillaksi

Vain pakki puuttuu:

Taisin muuten kekata miksi pakki ei oikein mee päälle kuin TB-kytkimellä. Siirtäjä osuu koriin ja pakkia varten se vipu visiin haluaisi liikkua hieman juuri koriin päin. Niin ja perhana, täytyy ottaa pois toi kaasarista tököttävä pinnapultti. Sehän voi ravistua irti.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	TM6.jpg
Views:	607
Size:	299.2 KB
ID:	15373  
__________________
'Let's get ready to rumble'
https://www.facebook.com/TimeMachineCorvette
Reply With Quote