View Single Post
  #22  
Old 25.12.2008, 17:41
MIC4-90's Avatar
MIC4-90 MIC4-90 is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Dec 2004
Location: Finland
Posts: 465
MIC4-90 on oikealla tiellä
Send a message via MSN to MIC4-90
Kyl eniten tulee niitä vastaan tai siis rinnalle motarilla et auto huutaa leipää. itse sitä ajelee 130km/h vakkarilla ja sit kaveri painee vieressä ohi kuin olis olympiakullasta kyse. Sit lopulta vaihtaa kaistaa mun edelle ja välittömästi pudottaa nopeuden 119km/h.....ei voi ymmärtää mikä noi vaivaa.

Itse kyl katon etten valoissa provosoidu turhan usein ja antaa toisen mennä heittämällä ohi. mut esimerkiksi seuraavissa sit heittää sen verran hajurakoa ettei kaveri ala ihan leijumaan

Kylhän sitä positiivistakin palautetta tulee ja joskus peukaloa näytetään kun köröttelee motarilla. Se on kyl kaiken negatiivisen avautumisen keskellä mukavaa. Varsinkin kun yleensä ne kateelliset ajaa paljon kalliimmilla autoilla kuin itse ajaa kumma juttu Ehkä se kertoo et meidän peleissä on hiukan enemmän asennetta ja tunnetta.

Itselläni kerran tuli tilanne valoissa et oli poliisi takana niin 50 alueella otin valoissa napakan lähdön ilman sutimista ja pysäytin kiihdytyksen juuri 50km/h. hiukan jänskätti mut enhän lakia tosin rikkonut. Poliisi tulikin toiselle kaistalle viereen ja hiukan hymyilivät mut eivät ruvenneet kiusaamaan mua kun ajoin ihan rauhallisesti.
__________________
-1990 Bright Red Coupe
Reply With Quote