View Single Post
  #5208  
Old 07.10.2019, 15:07
mika_'s Avatar
mika_ mika_ is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: May 2006
Location: FTT Racing Garage
Posts: 137
mika_ on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Maggo
Periaatteessa navigaattorin puolen sylivyö toimii, mutta sen ulos saaminen on piiiitkä prosessi, eli lukkiutuu todella herkästi, eli kun hitaasti vetää, niin noin 20:llä kerralla voi onnistua. Onko yleinen ongelma, korjaantuuko ihan putsauksella vai tilataanko osat jo valmiiksi ennenkuin alan edes purkamaan?

Ensi talven säilytyspaikassa on rajalliset korjausmahdollisuudet, joten yritän tehdä ja teettää seuraavan kuukauden aikana ne työt jotka onnistuu ilman isompia tilauksia rapakon takaa. Finnvetellä täytyy poiketa joka tapauksessa.

Jollet välttämättä halua tehdä tuota itse, niin Hyvinkäältä löytyy Turvavyö Oy -niminen lafka. Kiikutin C3:ni vyöt sinne ja ne pisti vyöt kuntoon: mekanismien putsaus ja kuluvien osien vaihto sekä vyöremmien vaihto (halutunvärisiin) uusiin. Eikä hinnastakaan jäänyt pitkäaikaisia traumoja.

(Minulla ei ole muuta suhdetta ky. lafkaan tai sen omistajiin, kuin että olen tyytyväinen asiakas.)
__________________
"The real question is when you turn your car on, does it return the favor?" Cadillac ad 2008
Reply With Quote