View Single Post
  #1437  
Old 07.09.2018, 07:41
Rimfire's Avatar
Rimfire Rimfire is offline
Kelloseppä
 
Join Date: May 2013
Location: Kerava
Posts: 1,796
Rimfire on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Juke
Nuo valot on H4 ja molemmat palaa lyhyilläkkin. Parkkilampun paikalla pilkistää kuituindikaattorien kuidun päät. Linssit pitäis tilata.

Alumiinikehikot tuli tosi hyvät ja tukevat, suuntauskin kerrasta niin kohdalla, että katsuri sanoi ettei tarvitse säätää, vaikka säätöruuvit oli pohjaan saakka kierretty.

Negatiivinen puoli sitten oli, että huippu käsityöläisen runsaat työtunnit ja ajelut mittaus,- ja sovituskäynteineen maksaa...

Kiitoksia kuvista! Kyllä mä vielä joku päivä pääsen näkemään autosi livenäkin. Vaikuttaa siltä, että noista valoista tulee hyvän näköiset. Nekin pitää päästä näkemään vielä livenä. Teetit ilmeisesti nuo kotelot?

Olin kaavailut itselleni sähköisiä lamppuluukkuja mutta antaa homman seistä vielä - tuo sinun ratkaisu on innoittava . Ja tuossahan on syntynyt painonsäästöäkin!

"Parkkilampun paikalla pilkistää kuituindikaattorien kuidun päät. Linssit pitäis tilata."
En ole ajanut C3:a vuoteen joten vähän muisti pätkii. Eli tarkoitat tuota lampunreikää H4 -umpiossa? Jos ymmärrän oikein, niin olisit voinut tökätä siihen reikään ihan perus-parkkivalon mutta päädyit vähän hienostuneempaan systeemiin.

Minulla ei olekaan vielä tiedossa yhtään onnistunutta vilkku-valon ratkaisua jossa luukkumiehet voisi ajaa laillisesti luukut kiinni. Silloin kai pitäisi ympätä niihin vilkkuvaloihin jonkinlaiset päivävalot. Erilaiset ledi-viirut ei oikein sovi C3:een (makuasia - ymmärrän hyvin miksi jengi on niitä laittanut). Sinulla tämä ei ole ongelma kun voit käyttää ajovaloja. Se on hyvä. Jääkö sinulle "näkyviin" orkkis-tyylinen p-valo? 70-72 (ja 68-69) alkuperäinen lookki on kuitenkin pääsääntöisesti paras. Ahaa, näköjään jää näkyviin orkkis-vilkkuvalo.

Mulla lähti kerran lakat pois pyyhkijäluukun kannesta kun käytin jotakin tavan maalarinteippiä. Tuo oranssi vaikuttaa pätevältä. Mitähän se on?
__________________
'Let's get ready to rumble'
https://www.facebook.com/TimeMachineCorvette
Reply With Quote