Thread: Dear diary...
View Single Post
  #6  
Old 12.01.2019, 06:35
MrsC.'s Avatar
MrsC. MrsC. is offline
Satunnainen kävijä
 
Join Date: Jul 2018
Location: TX
Posts: 17
MrsC. on oikealla tiellä
Mun miehellä on jokin kumma perversio saada kaikki autot naarmuttomiksi ja superkiiltäviksi, minua ei tämmösessä käytetyssä autossa niin pikkujutut häiritse, että pitäis heti saada priimaksi... No, se vietti muutaman illan vesihioen keulaa, jota on joku edellinen omistaja vähän pikaisesti paikkamaalannut kiveniskujen takia ja jättänyt maalit koholle.

Tämä kauhistus...

...vaihdettiin tähän hieman parempaan



Siitä seuraava projekti oli ajovalojen linssien vaihto, ja se olikin suoraan sanoen ihan perseestä.

Mutta onhan ne vaan niin paljon paremmat, ku ennen.

Ainiin, olihan mulla pikkuinen hädän hetki, onneksi kotipihassa, kun vaihdekeppi ei totellut, ja vika sinällään ei ollut suuri...

Vaihteenvalitsimen vaijerin etupään pusla, vähän ahtaassa paikassa, mutta tulipa vaihdettua. Onneksi Amazon toimitti osan reilussa vuorokaudessa.

Ah, niin ihana navi-CD-soitinmankka vaihdettiin nykyaikaiseen Kenwoodiin, niin voi Android Autoa käyttää. Muutama kaiutinkin vaihdettiin ja laitettiin oviin äänieristettä, niin ei muovit rämise.
Vielä pitäis asentaa joululahjaksi saamani peruutuskamera, ja tää keulamerkki

Synttärilahjaksi sain syksyllä takakontin avausnapin, sekään ei toiminut, mutta nyt toimii taas!
__________________
Pontiac GTO 2006 M6 Phantom Black Metallic GONE
Chevrolet SS 2014 Phantom Black Metallic GONE
Pontiac Firebird Formula 1989 Bright Red
Chevrolet Silverado 2000 Summit White
Chevrolet Corvette Convertible 2009 Victory Red
Chevrolet Camaro SS 2017 Black
Reply With Quote