View Single Post
  #1  
Old 16.11.2007, 18:01
Marianne's Avatar
Marianne Marianne is offline
Pyrkyri
 
Join Date: Aug 2004
Location: Kolmas saari Turusta
Posts: 51
Marianne on oikealla tiellä
Vette seisontavakuutukseen/ liikennekäytöstä poisto??

Hei taas pitkästä aikaa pojat!

Nyt tää turkulainen eukko tarvitse "hiukkasen" apua; eli mitenkä te ootte toimineet, kun olette laittaneet Corvetet talviteloille?
"Mamman kulti" meni tänään lämpimään talliin; mustaa jäätä oli toki aamulla, mutta ei sitten enää iltapäivällä ja kun olin kotiin tullut, soitin taas kerran vakuutusyhtiöön ja kerroin, että auto menisi seisontavakuutukseen...HUOM; EN siis verohelpotusta ollut hakemassa; siitä kun minä hyötyisin ainoastaan huimat 13,10 euroa ( tai jotain sinnepäin...) No vakuutusyhtiöstähän kerrottiin, että on pakko kiikuttaa rekisteriotteen ilmoitusosa katsastuasemalle ja tätä EI VOI SITTEN TEHDÄ MÄÄRÄAIKAISESTI, vaan kun sitten haluan taas ottaa auton käyttöön, niin taas pitää mennä papereiden kanssa katsastusasemalle ja ilmoittaa, että haluan auton taas liikenteeseen tiettynä päivänä...Toki voisin mennä saman paperin kanssa myös vakuutusyhtiöön, mutta siellä suositeltiin, että ei mielellään ensi viikollakaan; "kun kaikki on vielä hieman sekaisin"...
No; katsastusasemalla puolestaan kerrottiin, että tottahan tuokin on, ja siihen on kuulemma vielä syykin; porukka kuulemma laittaa autonsa seisntavakuutuksiin ja sitten niillä kuulemma tehdään kuitenkin koeajoa ja kaahaillaan vaikka pellonpientareita pitkin...ja taas joku maksaa...ja pointtihan oli vissiinki se, että liikennekäytöstä poisto tekee mahdolliseki sen n.1000;. euron sakotuksen, jos joku torvelo lähtee liikenteeseen tai koeajolle tai sinne pellonlaitamille seisontavakuutuksessa olevan auton kanssa?

Siis onko teillä muillakin yhtä vaikeaa kuin tääll`Turuss?
Kyllähän minä voin paperit katsastusasemalle kiikuttaa; ei siinä mitään, mutta utelias kun olen, niin pakkohan on kysellä teidänkin kokemuksianne.

No; joka tapauksessa oikein hyvää alkavaa talvea ja kiitos jo etukäteen jos joku teistä osaa vastata minulle!

Parhain terkuin Marianne ja -88
Reply With Quote