View Single Post
  #501  
Old 25.08.2011, 17:10
red-red-red's Avatar
red-red-red red-red-red is offline
String racer
 
Join Date: Apr 2004
Location: Quantanamo
Posts: 666
red-red-red on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Jarmo79
Voishan tuota yrittää.. Ilman linkkiäsi mä olisin yrityksen kyllä suunnannut Pirkkala/Sarankulma -sektorille perinteiseen malliin... Kuinkahan moni samoin tekee (ja kuinkahan monesti pieni osanotto on selittynyt jollain netin syövereissä olleella muutoksella)

Vissiin Ratinassa ei ole sen kummempaa ohjelmaa enää ja hetken sai kyllä muutenkin tutkia, että mihin pitää mennä ja monelta (Mobilia ei ole itselle tuttu paikka).

Jarmo

Jännä juttu tuo Kansallisen Tieliikennemuseo Mobilian tuntemattomuus, vaikka jo 20 vuotta ollut olemassa ja kaikkia tapahtumia siellä järjestäneet. Itse olin muuten järjestämässä sitä kaikkein ensimmäistä (avajaisten jälkeen) kesäkuussa 1991. Jotenkin vaan harrastajavoimin toimiva Vehoniemen Automuseo on kaikkien tiedossa, ja omaakin sydäntä paaaaljon lähempänä.
Mutta eikös luvattu hellettä ja vähintään vaihtelevaa säätä, että aamulla Restaurantaan Kuplalla, kun 30-vuotias Cornettini on usein huonosti pussihousujengin järjestämän tapahtuman harrasteajoneuvoparkkiin mahtunut, ja pölyävälle/kuraselle heikkaparkkikselle en sitä vie. Sitten auton vaihto ja Mobiliaan! Illalla saa pestä sitten kaksi autoa yhden sijaan!
Reply With Quote