View Single Post
  #27  
Old 26.11.2015, 21:10
Puman's Avatar
Puman Puman is offline
Konkari
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,221
Puman on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by MPÄ
Vanha viisaus, mutta niin se vaan on, että kannattaisi ostaa mahdollisimman hyvä ja valmiiksi tehty, vaikka tuntuisikin kalliilta. Siis jos haluaa ainoastaan omistaa ja ajella. Tai korkeintaan vähän fixailla ja vahailla.

Tämä on totta. Mutta toisaalta nyt tietää 100% varmuudella mitä autolle on tehty. Silloin, kun omaa etsin, niin kaikki entisöidyt ja noin alkaen 35K hintaluokassa olleet yksilöt oli dokumentoitu vain myyjän myyntipuheeseen. Kuvallista projektipäiväkirjaa tai muuta dokkaria ei löytynyt.

Quote:
Originally Posted by MPÄ
Toinen päätöksiä helpottava tekijä on ollut ehkä se, että "no turning back" piste tuli ohitettua aika pian. Eihän sitä nyt ENÄÄ voi mistään kohdasta tinkiä yhtään.. vai pitäisikö sittenkin maalata kori ihan itse ? siis laatusyistä.

Tämä on niin totta myös. Itse tingin yhdestä kohdasta, mikä nyt veetuttaa kympillä. Konehuone ei vaan tullut uudelleen maalatuksi. Syynä maalarin aikataulut, koska rungon piti olla rullaava, kun maalarille mentiin. Maalarilla oli tilaa vain yhdelle pitkäaikaiselle viikonloppuprojektille leipätyönsä oheen ja sille projektipaikalle oli tunkua. Tarkoitus oli siis maalata konehuone itse hallilla ennen korin pudotusta, mutta ei vaan ehdittty.

Nyt kokonaan entisöidyssä yksilössä tuo maalaamaton konehuone vaan erottuu niin. Varsinkin, kun konepellin nurja puoli sai uuden mustan värin.
Toki sen saa pesemällä ihan ok kuosiin, mutta kun pelkkä ok ei riitä. Luulen että kori nostetaan irti vielä ja konehuone saa uuden maalin myös.
Reply With Quote