Thread: LS3 Hot Cam
View Single Post
  #9  
Old 18.08.2017, 20:21
LT-1's Avatar
LT-1 LT-1 is offline
Konkari
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,758
LT-1 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by CC-5
Mulla ei ole Maffia samanlaisessa koneessa ja nykii silti,,120 km/h kulutus 12 L Ja
140km/h 11 L.(Motarilla) Perseessä on sellainen tunne että pitäis laittaa kartoilla menemään ainaskii 650- 2500rmp .afr 13 paikkeille ja sen jälkeen lamda ohjauksella.
Käy kuin Citizen kello siististi aina kylmänä kunnes menee lamda ohjaukseen kun kylmänä käynnistää,,silloin AFR näytääkin jotain muuta 12-13.mutta lamda ohjaukseen mennessä heilutaanki sitten 14-15 paikkeilla,ja katu uskoattavaa rympytystä putkien täydeltä.Niin ja on vaparina tai ahdettuna niin nykii saman lailla, onneksi on automaatti ,niin turbiinin säädöillä on päästelty jo yli 50thkm
Manuaalissa olisi tullut nokan vaihto jo alle 5000thkm
Nyt osuit naulan kantaan ! Tätähän minäkin olen yrittänyt sanoa monta vuotta eli että virinokalla kone nykii pikkukierroksilla pintakaasulla mikäli kone käy lambda 1 (14,7) seoksella. Vielä kauemmin olen yrittänyt sanoa että miten lambda saadaan pelaamaan esim. 13,5 seoksella, vai onko ainoa keino kytkeä lambdat pois ja säätää kartat niin hyvin kuin osaa . Eikö tosiaan ole olemassa laajakaistalambdaa moottorin ohjaukseen, jonka voisi kalibroida softassa vaikka 14,0 seokseen, tai vaikka 12,5 tahi mihin haluaa. On käsittämätöntä että tätä aihetta ei käsitellä missään maailman foorumissa, tai en ainakaan ole löytänyt. Itse olen makustellut tätä mysteeriä yli 10 vuotta !
Reply With Quote