View Single Post
  #71  
Old 02.09.2006, 20:32
Yorcci's Avatar
Yorcci Yorcci is offline
Orange is the new Black
 
Join Date: May 2006
Location: Lässykkälandia
Posts: 12,211
Yorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääYorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Siksi, että Corvette saa sinkkutytön ottamaan rekisterinumeron perusteella auton omistajan selville, soittamaan numerotiedustelusta kännynumeron ja vielä soittamaan auton omistajalle lievästi humaltuneena:

-Hei onks toi musta Corvette sun auto?
-Ööö...on mulla musta Corvette
-Onks sulla akkaa vai ootko sinkku?
-Siis mitäh?
-Nii että onks sulla akkaa, meitä on täällä kolme sinkkutyttöä. Että voiksä mennä sinne auton vierelle? Meillä on täällä kiikarit, niin katotaan miltä sää näytät.
-Ei mulla akkaa ole, mulla on kyllä vaimo.

Tässä vaiheessa ihmettelin vielä, kuka jekuttaa... Satuin kuitenkin haahuilemaan parvekkeelle ja kadun toisella puolella oli kuin olikin kolme tyttöä parvekkeella ja yhdellä luuri korvalla. Eikä edes mikään pahemmannäköinen kottarainen.

-Mene nyt sinne autolle!
-No eipä taida olla paljoa kattomista, partakin jäi ajamatta. Ja autokin sammui aiemmin tuohon tien varteen...
-Ei kai se parta ole vielä polvissa asti? Meitä on täällä kolme sinkkutyttöä (kikatusta)
-No ei se tällä parrankasvulla...
-No mehän ollaan varsinaisia autoasentajia, mikä siinä on vikana?
-Taitaa olla virranjakajassa tai puolassa vikaa
-Äkkiähän me sellainen vika korjataan, meitä on täällä kolme sinkkua (naurua)
-No jos oikeasti haluat tietää, miltä mä näytän, niin kato tänne tien toiselle puolelle... (katse etsii kiintopistettä) ...eikun tämän toisen kadun toiselle puolelle...mä oon tällä parvekkeella (heilautan kättä)
-Voi *******! (yrittää kyyristyä piiloon) Nyt ujostuttaa!
-Turha siellä on enää kyykkiä, olen minä teidät jo nähnyt jonkin aikaa.
-Se on toi kalju!, toteaa viereinen tyttö, joka on kaivanut tällävälin kiikarit esiin ja alkaa tuijotella parvekkeelle päin

Tässä vaiheessa toivottelen tytöille hyvää illanjatkoa ja lopetan puhelun. Mietin itsekseni, kuinka paljon tyttärien pitää olla jotain vailla, että näkee tuollaisen vaivan.
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm

Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams

Reply With Quote