View Single Post
  #157  
Old 29.04.2018, 12:46
Rimfire's Avatar
Rimfire Rimfire is offline
Kelloseppä
 
Join Date: May 2013
Location: Kerava
Posts: 1,795
Rimfire on oikealla tiellä
Pientä päivitystä.

Suosittelen noiden AN-leukojen hommaamista. Nopeuttaa kummasti työtä. Näillä tarvikkeilla homma sujuu kivasti. Mahdollisimman ohut laikka koneeseen. Sylki ihan hyvä liukaste.


Noihin liittimiin meneekin sitten aika sievoinen summa paperirahaa. Voi olla jopa lähellä kiloa. Muutamaan kertaan olen niitä saanut hakea lisää ja vielä uupuu ainakin yksi suora AN8 letkuliitin tukista kaasarille. Hmm.. NOS Fuel solenoidin -liitimiin olisi hyvä saada vähän toisenlaiset lähdöt: suora letkuliitin ei mahdu mutta toisaalta niissä on nyt ihan turhaan tuollaiset 45 asteen liittimet. No joo, laatikon jäähdytyksen liittimet pitää vaihtaa myös AN:ksi joten vielä niitä saa hakea.

Tommoinen koesovitus letkujen suhteen. Idea olis dynottaa kaksilla peltsarjoilla.


Aika härön näköinen tässä vaiheessa (toi tukin kaasarin 45 lähtö itää vaihtaa vielä suoraksi):


Tankin huohotuksen joudun vielä miettimään uusiksi. Bensapumppu ja regulaattori asettuisi tänne:

Ihmetellään sitten aikanaan jos tulisi takaputket, että miten sitten käy.

Nyt täytyy etsiä jostakin runkopukin ja kiertokangen momentit. Itse asiasssa nehän taitaa olla mulla tässä viestiketjussa jo ylhäällä.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	AN-liitokset ja tarvitavat työkalut.jpg
Views:	831
Size:	1.47 MB
ID:	12969  Click image for larger version

Name:	Moottori ja letkurykelmä.jpg
Views:	2635
Size:	1.56 MB
ID:	12970  Click image for larger version

Name:	Pumppu ja regulaattori.JPG
Views:	913
Size:	157.5 KB
ID:	12971  Click image for larger version

Name:	Moottori ja letkurykelmä 2.jpg
Views:	752
Size:	1.43 MB
ID:	12973  
__________________
'Let's get ready to rumble'
https://www.facebook.com/TimeMachineCorvette
Reply With Quote