View Single Post
  #386  
Old 01.08.2019, 20:15
Rimfire's Avatar
Rimfire Rimfire is offline
Kelloseppä
 
Join Date: May 2013
Location: Kerava
Posts: 1,796
Rimfire on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by JJ66
Hyvää kuvaa kabiinista, ehkä kameraa vähän ylemmäksi niin näkyisi ehkä baanaakin ja ne patit. Pomppiminen näyttää jopa vähän hallitsemattomalta. Itse en ajaisi enään kolmatta kertaa jos noin pomppii, aivan halvatun (********) vaarallista jos heittää poikittain ja siitä katon kautta muutaman kymmentä kierrosta (200km/h).
Mutta hyvinhän se kulkee ja vaihteet vaihtuu
Juu, GoPro tuli laitettua ensi sijaisesti jotta vähän näkee mitä siellä kabiinissa tapahtuu mutta tosiaan ei haittaisi jos vähän näkyisi rataakin. Katotaan ehtiikö tehdä asialle mitään. Iskarisäädöt nyt uusittu mutta Malmilla sen nyt sitten viime kädessä näkee mitä tapahtuu.

Quote:
Originally Posted by Macho
Kun itse olen joskus tallissa noita säädellyt, niin olen valinnut sellaisen (yleensä halvan) tunkin millä pystyy tiputtaan auton alas vapaapudotuksessa ilman kitkaa ja nostanut sillä yksi pää kerrallaan renkaat joku 10cm lattiasta ja pamauttanut sieltä sitten alas ja seurannut samalla miten kauan se pomppii ja toimiiko jousitus vai pelkkä rengasko muuttaa muotoaan.
Heitän pienen lenkin huomenna pe jos suinkin mahdollista. Ehkä siitä saa vähän vihiä miten kävi.

No joo, taas alkaa olla mukavsti jännitystä pinnassa. Ehtiikö tehdä ajoissa pikku räpellykset ja miten se sitten loppujen lopuksi kulkee ja miten pärjää BL:ssä? AngryBird Firebirdiä vastaan kisataan sijasta 7 ihan ekaksi.

En ole vielä istunut uusi kypärä päässä kabiinissa. Osuuko nuppi kattoon jos on targapalat päällä? No, ilman niitä on tullut ajeltua - tämä nyt on vain tällainen rookie-kausi ja yritetään vain saada jotakin tolkkua itse ajamiseen / autoon. Huomasin muuten, että vyöt kiinni pakki on vähän hankala saada paikalleen.

Mentori tulee ilmeisesti huomenna illalla kattelemaan miten sytkä käyttäytyy. Tuntuu, että box:ssa on joku ylimääräinen retard (viivästys) päällä kun tuntuu vetävän sytkän turhan myöhäiselle talla ja NOS pohjassa. Jos sais koko boxin resetoitua ja sitten laiettua ne muutamat arvot jota tarvitaan.
__________________
'Let's get ready to rumble'
https://www.facebook.com/TimeMachineCorvette
Reply With Quote