View Single Post
  #87  
Old 23.05.2023, 23:39
Macho's Avatar
Macho Macho is offline
Dr. Crossfire
 
Join Date: Apr 2004
Location: insideDeepSouth
Posts: 8,011
Macho tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by Tuiske
Onko sulla Macho toiminut super twin kuitenkin hyvin jos asentamista ei ajattele? Millä trimmillä sulla se on? Trimmejä tais olla ainakin neljä erilaista. Kysyin specin asiakaspaövelusta että mistä eri trimmien erot tulee niin vastasivat vain että yleensä kaikki ottaa tuon pitävimmän version ja silläkin pystyy kyllä ajamaan.

Joo toiminut ihan ongelmitta ja työnjälki oli kyllä hyvää.

Mulla P trim alumiinisella vauhtipyörällä 153 hampaalla eli kaksi kytkinlevyä ilman mitään jousia. Siitä on ollut erinäisiä ongelmia koska pyörivät massat on mun 350 koneessa tuolla alumiinisella limpulla sit niin kevyet että moottori sammuu helposti jos ei ole tottunut kuski (esim katsuri). lisäksi lähettäminen on tarkkaa puuhaa, kun pitoa on mutta toisaalta pitää luistattaa. Uutena pitoa on erityisen paljon, sisäänajon jälkeen vähän inhimillisempi.
Ilman mitään painoja vauhtipyörä on sisäisesti tasapainotettu ja mukana tuli lisäpaino minkä voi asentaa jos haluaa tehdä siitä ulkoisesti painotetun.
Mulla on ZF black tag loota ja vitos ja kutos vaihteella jos vähänkin painaa kaasua alle 3000 kierroksen niin alkaa pirunmoinen rallatus rattaista, eli jonkinlainen resonanssi. Sitähän se tehtaan 2 massa painava vauhtipyörä ehkäisi, ja varmaan ne kytkinjousetkin auttaa, en osaa sanoa mikä on niiden vaikutus, en ole koskaan kokeillut tätä samaa jousien kanssa olevilla kytkinlevyillä.

Eri trimmit taitaa olla vähän vaihtunutkin vuosien saatossa, voi olla että on eri materiaaleja. Mistä näkee ne hevosvoimarajat niillä? Muistaakseni aikanaan tälle P trimmille luvattiin 1200hp.
__________________
can you count suckas? I say the future is ours, if you.. can count
Reply With Quote