View Single Post
  #4  
Old 29.10.2006, 18:07
Corvette63's Avatar
Corvette63 Corvette63 is offline
Konkari
 
Join Date: Aug 2004
Location:
Posts: 11,248
Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by T72
No musiikkipuolesta aika samaa mieltä, on tietysti niitä jotka haluaa pistää jalalla koreasti, mutta useimmat varmaan haluaisivat illallakin lähinnä seurustella, joten munkin mielestä noi live-esiintyjät menee vähän hukkaan. En sitten tiedä onnistuisiko se seurustelu yhtään paremmin jos joku DJ pyörittäisi levyjä, kai niilläkin on nupit kokoajan kaakossa...

Jonoajelusta sitten täysin päinvastaista mieltä, se voi olla yleisön kannalta kiva mutta letkassa ajavien kannalta se on tylsää (tämä siis mun mielipide). Mun mielestä toi meetin ohjelma pitäisi kuitenkin olla ensisijaisesti suunnattu viihdyttämään meitä, joten toivon että rastiajoa nähdään jatkossakin. Jos yleisölle haluaa samalla tarjota jotain niin sitten vaikka ensin kokoontuminen/näyttely jollain marketin parkkialueella ja sieltä sitten lähtö rastiajolle.

Tämäkään ei ollut purnausta, vaikka en itse letka-ajosta pidä niin mukavaa on silti ollut noissa aiemmissakin miiteissä missä on tullut käytyä !

Aikalailla samaa mieltä T72:n kanssa..
__________________
-
Reply With Quote