|
|
||||
|
||||
|
Kimpassa!
Luin tos jonkin asian yhteydes et ihmiset oli kiinnostuneita yhteistiluksesta ja olisinkin nyt kysellyt et onko asia edennyt
|
|
|
||||
|
||||
|
Re: Kimpassa!
Quote:
On ollut vahan puhetta siita mita kukin tarvitsee, itse talla hetkella suurin tarve on alusta ja jarru osille, jotka saisin Van Steelin kautta hiukan alennettuina ja sen kanssa vois sopia tollaisesta yhteis paketista. Kysyin eckler'silta, ja ne oli aika vasta hakoisia asian suhteen. Jos kaikki laittais mita tarvii ja mista mieluiten tavaran tilais, niin koitetaan saada asiaan selkeytta. Itse olen tilaamassa, jouset, iskarit, puslat ja nivet tohon 75:n, mieluiten Van Steelilta. |
|
|
||||
|
||||
|
Itsellä ei tällä hetkellä mitään suurempaa tilattavaa, eli paikka mistä otetaan ei ole määräävä minulle...
|
|
|
||||
|
||||
|
Tuota noin..
tarvetta olisi.. -takapuskuri (lasikuitu käy hyvin, ehkä 80-82 mallin) -jarrusatuloiden tiivisteet -jarrupalat -jarruletkut eteen(mahd, kaikki, kenties teräspunos) -käsijarrun vaijeri ja jotain muuta... voisin lähteä mukaan tilaukseen |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Noi sais kaikki, paitsi ton puskurin niin Van Steelilta. Hyva homma, mita muut tarvii? |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla olis se L88 ilmanputsari hankintalistalla, ei taida van steeliltä saada
|
|
|
||||
|
||||
|
"Mulla olis se L88 ilmanputsari hankintalistalla, ei taida van steeliltä saada"
Mä tarvitsen myös sellaisen. Mistäköhän saisi edukkaimmin? Tomppa |
|
|
||||
|
||||
|
Mun pikaisen tutkimuksen mukaan edukkain on Corvette Paragon jos haluaa koko kitin, 150$. Noista muista Corvette taloista saa samat osat noin 170 $:lla mutta joutuu tilaamaan osissa (sillon voi tietysti jättä jotain pois jos ei tarvii kaikkia osia).
|
|
|
||||
|
||||
|
pelkkä pohja riittää.
loput hilut voi tehdä itse, saa sellaisen kuin haluaa. mitenköhän jotkut on saanut mahtumaan tavallisen suodattimen air boxiin ilman että sahaavat avantoa isommaksi???????? tomppa |
|
|
||||
|
||||
|
nostetaas taas esille eli mitenkäs on.. saadaanko kimppatilausta toteutettua ja käytännössä järjestettyä.. olis kaikkee pientä tarvis..
ja mitenkähän se käytännössä onnistuisi?? |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|