|
|
||||
|
||||
|
Mitä liimaa korisaumoihin?
Mitä laitanma sen kovan possunpunaisen kötin tilalle jolla kuitupaneelit on alunperin liimattu toisiinsa? On vähän halkeillut, lohkeillut ym kivaa
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
WTF
Quote:
Onko tuon purkin kylessä pakko lukea eclers Skulaako kuidun kanssa esim joku näistä tai näistä Onhan näitä nyt tehty, vai pitääkö ottaa puhelin käteen ja alkaa soittelemaan
Last edited by coupe74 : 04.01.2007 at 14:40. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Vet65:llä löytyy varmaankin noista 3M koriliimoista kokemusta.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toi Eclersin tökötti on mun tietojeni juuri sitä samaa tavaraa, jolla vanhemmat Corvettet on liimattu kasaan. Niin lujuudeltaan, kun väriltäänkin. Ei mulla noita montaa ole ollut, mutta yhdessäkään en ole ollut possun punaista liimaa/ kittiä. Ettei vaan olisi Joe tehnyt kolarikorjausta sun Vetteesi jollakin vaaleenpunaisella kitillä. Harmaata sen olla pitää! ![]() Jos olet tollasen aineen tarpeessa, niin mulla on sitä jonkunverran viimekesäisen ulosajon aiheuttamasta korin kunnostamisesta jäänyt yli.
Nobody is perfect, except captain. Last edited by V-P : 05.01.2007 at 00:14. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Perehdyttävä valmistajan käyttö suositukseen!!! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Bubba on kyllä "korjaillut" tuota "vähän sieltä sun täältä" ja "vähän siten sun sattuu". Mut toi vaaleenpunanen on mun käsityksen mukaan ihan orkkiskamaa. Tai sitten kaikki paneelit on ollu joskus irti mitäen usko. Tosta vas yläkulma näkyy vähän ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|