|
|
||||
|
||||
|
Linkki valomuutoksiin
Jos jotakuta kiinnostaa päivittää tai modata pop-up -lampunsa:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...t egory=33710 Minua kiinnostaisi muuttaa hieman lamppujani matalammaksi, esim. parilla tehokkaalla projektorivalolla, mutta pop-up -mekanismin haluaisin kyllä säilyttää. Kannattaa muuten panostaa ECE-hyväksyttyihin ratkaisuihin, ettei tarvitse jännittää katsastuksessa. Lamput voisi muotoilla pisaroiden malliseksi lasikuidulla, jotta saataisiin clean OEM-look. |
|
|
||||
|
||||
|
Aika ovelan näköiset, enehkä just itelle noita laittais, autoa sais muuttaa muutenkin sikana tyyliin Race, ennen kuin noi näyttäis kuuluvan tyyliin. En oo enne noita nähnytkään, muutamissa C5:ssa on noita näkynyt...
|
|
|
||||
|
||||
|
Tässä on kuva autosta, johon on värkätty uutta ilmettä pop-up lamppuihin. Kaiketi mahdollista, jos se tehtäisiin E-hyväksytyin instrumentein...
![]() Mielestäni hieman Ferrarimaisempi ilme - not bad |
|
|
||||
|
||||
|
Viime viikonloppuna tuli Power meetissä bongattua C4 tällaisilla valoilla. Mun mielestä aika ok!!
![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Totta
Olen nähnyt tollaisen sarjan myynnissä, mutta olen ajatellut, ettei tollainen mene ikinä läpi katsastuksessa, jossa E-approved sovellutukset on ainoa mahdollisuus. Mulla on myös ihastus pop-up lamppuihin |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|